We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 10691
    • 36 Posts
    Als je ingelogd bent en je bekijkt een pagina op de site (gepubliceerd of als voorbeeld) krijg je de knop "Wijzigen content". Die zit me in de weg: tekst die eigenlijk op die plaats hoort te staan wordt er omheen geplaatst, waardoor alles opschuift en net niet zo uitkomt als het eruit ziet voor bezoekers. Ik heb geprobeerd die knop uit te schakelen via Module beheer en dan Module uitgeschakeld aan te vinken, maar dit heeft geen resultaat (ook na een refresh niet). Hoe schakel ik het uit, of hoe verplaats ik die knop? (heb een vaste breedte van de pagina, dus als de knop daarbuiten valt is het mij ook goed)
      • 25483
      • 741 Posts
      ronaldlokers Reply #2, 18 years ago
      Ik neem aan dat je [*#content*] gebruikt, deze moet je aanpassen naar [*content*]. Hiermee verwijder je de "content wijzigen" knop.

Dan voeg je deze knop weer toe op een andere plaats in je ontwerp door deze code te plaatsen:
      <quickedit:content />

De "content wijzigen" knop verschijnt nu op de plek waar je hem neergezet hebt.
        with regards,

Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

• 10691
        • 36 Posts
        Thanks!
          • 7455
          • 2,204 Posts
          uitzetten is de plugin (niet de module dus) uitzetten
            follow me on twitter: @dimmy01