Hey allen,
Het is me gelukt om Maxigallery te installeren en heb de wiki door gelopen.
Ik heb met manage pictures wat foto’s geupload en wanneer ik uitlog krijg ik ze netjes in thumbs te zien zodra ik erop klik wordt het plaatjes netjes vergroot en weer verkleind als je erop klikt.
Ik heb nu de code bewerkt en dit in de html geplaatst: [!MaxiGallery? &childgalleries_ids=`all` &display=`childgalleries` &order_by=`random` &childgalleries_order_by=`createdon` &embedtype=`smoothgallery`!]
Ik zou denken dat ik op deze manier SmoothGallery krijg, maar helaas.....
Wat doe ik fout?!
Stef
www.trouwshoot.nl | www.familieshoot.nl | www.modeshoot.nl | www.bedrijfshoot.nl
Weblog: www.stefansegers.nl
Helaas...
[!MaxiGallery? &childgalleries_ids=`all` &order_by=`random` &childgalleries_order_by=`createdon` &embedtype=`smoothgallery` &display=`embedded`!]
doet het helaas niet
modx.stefsegers.nl kun je de gallery vinden
www.trouwshoot.nl | www.familieshoot.nl | www.modeshoot.nl | www.bedrijfshoot.nl
Het maakt mij nu nog niet uit.. ik wil smoothgallery mijn foto’s laten zien...
Ik heb de handleiding doorgelopen en copy/paste gedaan.. daarna kan ik pas uitzoeken wat alles betekend want begrijp er nu nog weinig van.
Nop zelfs dat werkt niet... k heb smoothgallery verandert in Lightbox, Slimbox you name it.. niets werkt.....
Ik heb een vese installatie gemaakt.... ik was al blij dat dit me gelukt is en dat ik een eigen template kon installeren.
Ik heb dus naar mijn weten niets met modx gedaan...
Ik maak even een user aan...
l: test
p: test123
Kijk maar gerust even rond.....
Dit is slechts een test website