We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 28458
    • 24 Posts
    Hey allen,

Het is me gelukt om Maxigallery te installeren en heb de wiki door gelopen.

Ik heb met manage pictures wat foto’s geupload en wanneer ik uitlog krijg ik ze netjes in thumbs te zien zodra ik erop klik wordt het plaatjes netjes vergroot en weer verkleind als je erop klikt.

Ik heb nu de code bewerkt en dit in de html geplaatst: [!MaxiGallery? &childgalleries_ids=`all` &display=`childgalleries` &order_by=`random` &childgalleries_order_by=`createdon` &embedtype=`smoothgallery`!]

Ik zou denken dat ik op deze manier SmoothGallery krijg, maar helaas.....

Wat doe ik fout?!

Stef
      www.trouwshoot.nl | www.familieshoot.nl | www.modeshoot.nl | www.bedrijfshoot.nl
      Weblog: www.stefansegers.nl
      • 25483
      • 741 Posts
      Je bent deze vergeten:

&display=`embedded`

Als je die erbij zet zou hij moeten werken
        with regards,

Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

• 28458
        • 24 Posts
        Helaas...

[!MaxiGallery? &childgalleries_ids=`all` &order_by=`random` &childgalleries_order_by=`createdon` &embedtype=`smoothgallery` &display=`embedded`!]

doet het helaas niet

modx.stefsegers.nl kun je de gallery vinden
          www.trouwshoot.nl | www.familieshoot.nl | www.modeshoot.nl | www.bedrijfshoot.nl
          • 25483
          • 741 Posts
          Quote from: stefsegers at Aug 15, 2008, 09:15 AM

Helaas...

[!MaxiGallery? &childgalleries_ids=`all` &order_by=`random` &childgalleries_order_by=`createdon` &embedtype=`smoothgallery` &display=`embedded`!]

doet het helaas niet

modx.stefsegers.nl kun je de gallery vinden

O wacht... je probeerd met childgalleries te werken, volgens mij gaat dat pas vanaf MaxiGallery v0.6

childembedtype=`smoothgallery` uses the new gallery set feature of SmoothGallery 2.0 to show the child galleries. In SmoothGallery 2.0 you can also have external thumbnail carousel (&smoothgallery_useExternalCarousel and &smoothgallery_carouselElement).
            with regards,

Ronald Lokers

• 28458
            • 24 Posts
            Het maakt mij nu nog niet uit.. ik wil smoothgallery mijn foto’s laten zien...

Ik heb de handleiding doorgelopen en copy/paste gedaan.. daarna kan ik pas uitzoeken wat alles betekend want begrijp er nu nog weinig van.

• 25483
              • 741 Posts
              Quote from: stefsegers at Aug 15, 2008, 09:23 AM

Het maakt mij nu nog niet uit.. ik wil smoothgallery mijn foto’s laten zien...

Ik heb de handleiding doorgelopen en copy/paste gedaan.. daarna kan ik pas uitzoeken wat alles betekend want begrijp er nu nog weinig van.

Om het even makkelijk uit te leggen;

De huidige versie van MaxiGallery - dat is die jij erop hebt staan - werkt niet én met childgalleries én met smoothgallery. De nieuwe versie die als test is vrijgegeven schijnt dit wel te kunnen. Probeer anders eens deze code:

[[MaxiGallery? &display=`embedded` &embedtype=`smoothgallery` &lang=`nl`]] 

Als deze wel werkt weet je in ieder geval dat smoothgallery het doet en dat je even op het linkje in mijn vorige post moet klikken. Daar staat informatie over de test versie en waar je deze kan downloaden. Als je deze dan erop zet kan je als het goed is wel gebruik maken van chilgalleries, wat verder uitgelegd staat in dat topic.

Of heb je de hele code uit de handleiding geknipt en geplakt? Zou je anders een link kunnen geven naar deze handleiding? Ik kan mij niet herinneren dat er zo’n voorbeeld in de handleiding staat over smoothgallery en maxigallery.
                with regards,

Ronald Lokers

• 28458
                • 24 Posts
                Nop zelfs dat werkt niet... k heb smoothgallery verandert in Lightbox, Slimbox you name it.. niets werkt.....
                  • 25483
                  • 741 Posts
                  Quote from: stefsegers at Aug 15, 2008, 09:33 AM

Nop zelfs dat werkt niet... k heb smoothgallery verandert in Lightbox, Slimbox you name it.. niets werkt.....

Als ik naar /manager/ ga op je site zie ik dat de "Wachtwoord vergeten?" link weg is. Ik weet uit ervaring dat er dan iets niet klopt in de database. Dit kan dus ook de reden zijn dat MaxiGallery niet goed werkt.

Is dit een verse MODx installatie, of is deze tussentijds overgekopieërd van een andere locatie?
                    with regards,

Ronald Lokers

• 28458
                    • 24 Posts
                    Ik heb een vese installatie gemaakt.... ik was al blij dat dit me gelukt is en dat ik een eigen template kon installeren.

Ik heb dus naar mijn weten niets met modx gedaan...

Ik maak even een user aan...

l: test
                    p: test123

Kijk maar gerust even rond.....

Dit is slechts een test website
                      • 25483
                      • 741 Posts
                      Mijn test versie werkt gewoon... http://modx.stefsegers.nl/index.php?id=54

Ik zal binnenkort (vanavond misschien) nog even kijken wat je fout doet.
                        with regards,

Ronald Lokers