We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 17097
    • 41 Posts
    Hallo allemaal,
    Ik ben gisteren met Modx begonnen en ik moet zeggen, dat dit CMS systeem tot nu toe het makkelijkste is, dat ik heb uitgeprobeerd.
    Ik zit alleen met een menu vraag. Ik wil graag het menu uitbreiden met meer submenu’s, maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen. Kan iemand me vertellen stap voor stap hoe ik dat moet doen?
    Onder bijvoorbeeld Producten en Componisten wil ik een aantal submenu’s maken en ook de Nieuwe Producten wil ik uitbreiden.
    Een voorbeeld van mijn testsite kun je hier vinden:
    http://www.jomedio.nl/modx/
    Vast bedankt!
      • 7455
      • 2,204 Posts
      klik met je rechter muisknop op het menu item waar je submenu’s onder wilt hebben selecteer nieuw document.

      dat document zal dan als subitem onder dat menu item komen. wat je ook kan doen is verplaatsen van documenten door verplaatsen te kiezen en dan opm het menu item te klikken waar deze onder moet komen dan ok. er zijn meerdere manieren om je pagina onde r een andere pagina te zetten als sub maar dit is het simpelste.

      dimmy
        follow me on twitter: @dimmy01
        • 17097
        • 41 Posts
        Quote from: Dimmy at Oct 12, 2007, 06:29 AM

        klik met je rechter muisknop op het menu item waar je submenu’s onder wilt hebben selecteer nieuw document.

        dat document zal dan als subitem onder dat menu item komen. wat je ook kan doen is verplaatsen van documenten door verplaatsen te kiezen en dan opm het menu item te klikken waar deze onder moet komen dan ok. er zijn meerdere manieren om je pagina onde r een andere pagina te zetten als sub maar dit is het simpelste.

        dimmy

        Hi Dimmy,
        Ja ik had het inmiddels gevonden. Ik zocht het veel te moeilijk. laugh