We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 2430
    • 12 Posts
    ik heb een template variable gemaakt met gebruik van een @binding.

    De bedoeling is dat het een lijst gaat weergeven met nieuwste leden van de website.
    @SELECT voornaam, achternaam, geslacht FROM moovz_user ORDER BY aangemeld_datum DESC LIMIT 20

    Prachtig!.. met gebruik van de Datagrid widget krijg ik een mooie lijst met leden, ik kan zelfs er voor kiezen dat 10 leden worden weergegeven en via een next en previous link door de lijst kan worden genavigeerd! Heel mooi...

    Maar Ik zou graag willen dat er op een gebruiker kan worden geklikt zodat verdere gegevens kunnen worden bekeken van het lid.

    Hoe krijg ik dat voor elkaar?

    Kan ik meerdere template variabelen maken en die samen voegen in een chunck?
    Hoe krijg ik dit voor elkaar?

    Bedankt,

    Auke.
      • 16885
      • 255 Posts
      Ik zou zelf niet zo snel weten hoe je dat kunt oplossen, maar wellicht biedt ’t PPP snippet uitkomst, ’t staat volgensmij in ’t ’Modules, Plugins, Snippets In Development’ board, ik weet niet zeker of die goed te combineren valt met je wensen, maar ’t is ’t kijken waard.
        • 10076
        • 1,024 Posts
        hoi auke,

        wil jij welicht die oplossing sharen, ik heb ook zon userlijst nodig en trof jou post aan,

        gr Frank.