We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 19645
    • 23 Posts
    Ik had een vreemd probleem met Google AdWords en Modx. Alle Google AdWords bezoekers kwamen op de 404 pagina terecht. Oorzaak is hier dat Modx ’q=’ gebruikt om een pagina-alias in te stellen via de URL querystring. Dit levert zowel met als zonder searchfriendly urls problemen op, Google Adwords gebruikt namelijk ’q=’ voor de zoekstring. Voor een Google AdWords bezoeker wordt een bijpassende pagina alias voor de zoekstring meestal niet gevonden, wat resulteert in een 404.

    Ik heb mijn oplossing voor dit probleem gepost op het algemene core coding forum:

    http://modxcms.com/forums/index.php/topic,9976.0.html
      • 16885
      • 255 Posts
      Heb je dit ook al toegevoegd aan de bugtracker? Hopelijk wordt ’t dan opgelost met de volgende release, naarmate MODx populairder wordt zullen er ongetwijfeld meer gebruikers komen met AdSense en dan is dit toch wel lullig wink
        • 19645
        • 23 Posts
        Ik heb even bij de bugtracker gekeken. Klopt het dat je daar weer een andere login nodig hebt, dan voor het forum?
          • 16885
          • 255 Posts
          Quote from: Mintsucker at Dec 11, 2006, 09:10 PM

          Ik heb even bij de bugtracker gekeken. Klopt het dat je daar weer een andere login nodig hebt, dan voor het forum?
          Ja, je moet je daar helaas ook nog ’n keer registreren.