We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7455
    • 2,204 Posts
    Wat dan ook een voordeel is , is dat waneer we allemaal de zelfde snipets gebruiken we elkaar makkelijker kunnen helpen als we in moeilijk heden zitten. maar waneer we blijven hangen op het oude "omdat het toch altijd zo goed ging"komen we nergens en kunnen we net zo goed weer naar etomite gaan ofzo hehe.

    dus heb je problemen met snipets post ze in de juiste forums en we zijn er om je te helpen en je de juiste richting aan te geven (ook al is dat met modX vaak lastig opmdat je een ding op zo veel manieren "goed"kan doen.)

    suc6
      follow me on twitter: @dimmy01
      • 16885
      • 255 Posts
      Quote from: Dimmy at Nov 12, 2006, 09:42 PM

      Wat dan ook een voordeel is , is dat waneer we allemaal de zelfde snipets gebruiken we elkaar makkelijker kunnen helpen als we in moeilijk heden zitten. maar waneer we blijven hangen op het oude "omdat het toch altijd zo goed ging"komen we nergens en kunnen we net zo goed weer naar etomite gaan ofzo hehe.
      Je hebt helemaal gelijk eni k gebruik Wayfinder zelf ook al lang, maar dat was meer omdat ik dan weet dat ik m’n code niet aan hoef te blijven passen omdat DropMenu zou verdwijnen, echt functies heb ik nog niet gemist, maar ik zal er niet verder op doorgaan wink
        • 34162
        • 1 Posts
        Misschien ligt het aan mij hoor, maar Wayfinder maakt van elke menu-optie een link <a href=...></a>, ook van de pagina waar je op zit. Eigenlijk zou de actuele pagina geen link mogen zijn, want als een bezoeker er op klikt verwacht hij aktie en er lijkt dan niks te gebeuren.

        DropMenu doet dit op het eerste level wel goed (op de volgende levels overigens niet).

        Is er een parameter voor om dit in te stellen of moet er wat aan Wayfinder zelf worden aangepast?
          • 7455
          • 2,204 Posts
          Quote from: WeBe at Nov 17, 2006, 10:26 AM

          Misschien ligt het aan mij hoor, maar Wayfinder maakt van elke menu-optie een link <a href=...></a>, ook van de pagina waar je op zit. Eigenlijk zou de actuele pagina geen link mogen zijn, want als een bezoeker er op klikt verwacht hij aktie en er lijkt dan niks te gebeuren.

          DropMenu doet dit op het eerste level wel goed (op de volgende levels overigens niet).

          Is er een parameter voor om dit in te stellen of moet er wat aan Wayfinder zelf worden aangepast?

          Wayfinder heeft voor elke staat de mogelijkheid voor een eigen template dus als je geen link wil hebben op het active element moet je een template maken waar er geen link in staat en die koppelen aan &hereTpl=
          zo zijn er template mogelijk heden voor verschillende statussen ook voor bijvoorbeeld de parent en grandparens van het geselecteerde item of juist voor de children van de active pagina. etc etc veel mogelijkheden. kijk hier voor de hele list met opties: www.muddydogpaws.com/notebook/wayfinder-10

          suck6
            follow me on twitter: @dimmy01
            • 34162
            • 1 Posts
            Beetje lastig te volgen, maar na enig gepuzzel is het gelukt om het op het eerste level goed te krijgen smiley

            De chunk maakt blijkbaar gebruik van de class="active" en dat levert het volgende probleem op. Als ik documenten in een folder plaats, dus een tweede level, en ik klik op de folder dan verdwijnen de onderliggende documenten, omdat die allemaal de class="active" krijgen.

            Bijvoorbeeld:
            Menu-item1 --> Als ik hierop klik
            Subitem1 --> Dan verdwijnt deze
            Subitem2 --> en deze

            Klik ik daarna op een ander item (bijv. Home), dan verschijnen de subitems weer.

            Kan ik dat voorkomen?