We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 1279
    • 8 Posts
    De Modx site waar het over gaat staat al meer dan een half jaar online en ik heb hier nooit problemen mee gehad.

    Plots melde de eigenaar van de site deze week dat alle pagina’s wit zijn en ik heb daar even naar gekeken. Ik kan wel gewoon op de manager komen van de site maar de de website doet het dus gewoonweg niet meer.

    Het gaat om de site http://www.bbga.nl

    Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

      • 30087
      • 23 Posts
      Een beetje meer info zou handig zijn. Maar als de website een halfjaar online staat dan zal het wel om Evolution gaan?

      Hebben de pagina’s allemaal een template en is deze toevallig niet leeg?
        • 10076
        • 1,024 Posts
        Staan er fouten in het error log. Je source code is al even leeg. Nergens niks, er moeten ergens fouten gelogd worden.
        Of acties gelogd zijn in de manager. Hoe zien de tables eruit via Cpanel/phpmyadmin?
          • 7455
          • 2,204 Posts
          heb je de cache al een keer geleegd? website vernieuwen heet dat denk ik in het menu?

          lijkt me dat misschien de host wat heeft aangepast.

          als je in de manager bent ingelogged en je gaat dan naar een pagina zie je dan een error?
          kan zo maar zijn dat een snippet niet goed werkt (door een php update ofzo) en grote kans dat je host error uit heeft staan in php.ini zodat je nix ziet.
          als je .htacces bestand even opent en deze regels toevoegt:

              php_flag    display_errors          on
              php_flag    display_startup_errors  on
              php_value   error_reporting         2047
          


          misschien zie je dan wel een error en kan je dit fixen.

          Dimmy
            follow me on twitter: @dimmy01
            • 12943
            • 97 Posts
            Of heb je je install directory nooit weggegooid en je filerechten verkeerd staan? Waarmee een ander het nog es kon installeren? Ik zie geen witte paginas maar een install afronding.
              Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.