We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 32415
    • 4 Posts
    Ik had een vraag mbt het maken van een eenvoudig portfolio of nieuws pagina.

    Ik heb een lijst van documenten als nieuwspagina. Nu wil ik dat er bij die nieuwsitems een afbeelding komt te staan, hetzelfde geld voor de portfoliopagina. Bij portfolio moet je ook op de afbeelding kunnen klikken zodat de afbeelding vergroot word.

    Hoe kan ik dit het beste doen?

    Alvast bedankt.
      • 25483
      • 741 Posts
      een template variabele aanmaken waarmee je een afbeelding kunt invoeren en deze koppellen aan de template die je gebruikt voor de nieuwsitems.
      Dan kan je bij elk nieuwsitem een afbeelding kiezen en deze roep je op de juiste plek op bij je nieuwsitems.

      Voor de portfolio kan je hetzelfde doen, en dan voor het vergroten kan je de plugin "DirectResize" gebruiken, hier zit een configuratie in waarmee je kan doen wat jij wilt.

      Als het nog niet duidelijk is hoor ik het graag, dan probeer ik het binnenkort wat uitgebreider uit te leggen... ligt eraan wanneer ik de tijd heb smiley
        with regards,

        Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

        • 32415
        • 4 Posts
        Die template variable heb ik inderdaad. Die template is dan een chunks.
        Op de nieuwsoverzichtpagina werkt dit prima. Maar ik heb bij elk item een link lees meer. Dan kom ik op de pagina met het nieuwsitem. Hoe kan ik daar dan die afbeelding weer terug laten komen?

        Ik zag ook hier op het forum iets over een maxigallery call. Hoe werkt dit dan precies? (voor de portfolio pagina)

        Alvast bedankt.