We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 30382
    • 100 Posts
    Beste community,

    Ik werk bij een foto productiebedrijf. Hier ben ik o.a. de maker en beheerder van onze huidige website.
    hxxp://www.kids-profi-portrait.com

    De gehele website ga ik vernieuwen. Ik heb in het verleden 1 website met modx gemaakt en ben er echt heel erg over te spreken. Vandaar dat ik dus ook onze website volledig in modx ga integreren.

    Nu mijn vraag. De ontwikkel tijd voor de nieuwe site zal enkele weken zijn. Gedurende deze weken wil ik de nieuwe website gewoon in een submap installeren.. dus bv: www.onzesite.nl/modx

    Zodra alles werkt en getest is wil ik hem overzetten naar de root, dus: www.onzesite.nl

    Kan ik dan gewoon de gehele inhoud van de modx map zonder pardon kopieren naar de root.... of moet ik dan nog een hoop zaken veranderen? (dus configuratie files met daarin de paden etc)

    ik verneem graag van jullie..
    dank
      • 25483
      • 741 Posts
      Op http://modxcms.com/moving-sites-to-new-servers.html staat het compleet uitgelegd.

      In principe kopieër je al je bestanden naar de nieuwe locatie en pas je je .htaccess aan. Daarna moet je nog even inloggen en bij de instellingen de paden aanpassen.
        with regards,

        Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

        • 30382
        • 100 Posts
        Hi Ronald, geweldig. thanks. Die link is precies wat ik zocht.

        Hartelijk dank (alweer)
          • 7455
          • 2,204 Posts
          Goed bezig Ronald
            follow me on twitter: @dimmy01