We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7504
    • 1 Posts
    Ik ben er nu een dag mee bezig maar kom er niet uit.
    Installatie Modx 9.6.
    na het scherm dat alles OK is bevonden en je onderaan op Install hebt geklikt krijg ik het volgende scherm te zien en blijkt dat de installatie niet is afgemaakt.
    http://picasaweb.google.nl/dirtcrusher/Modx/photo?authkey=g-1canfyu6o#5130117268117183794
    Ik kan niet achterhalen wat er nu misgaat. huh

    Iemand een idee?

    mvrgr.
      • 7455
      • 2,204 Posts
      mm sorry beetje laat

      er is nu een nieuwe versie probeer die eens

      en misschien klopt er iets niet met je database? heb je in het invulscherm database getest?
        follow me on twitter: @dimmy01
        • 16057
        • 12 Posts
        Ik heb hier exact hetzelfde probleem. Is er iemand die weeet hoe dit opgelost kan worden?

        Zelf denk ik aan het manual aanmaken van tabellen in de dbase, maar welke query ga ik hiervoor gebruiken en hoe ziet die dbase er precies uit ?

        Deze error heb ik iig met de allerlaatste versie, met de vorige versie heb ik het (nog) niet geprobeerd. Dat zal ik vanavond maar eens doen.
          • 30382
          • 100 Posts
          IK heb datzelfde probleem op 2 domeinen gehad.. Heb toen de server laten updaten naar PHP5 en MySQL 5 en sindstoen geen enkel probleem meer gehad.
            • 16057
            • 12 Posts
            Ja ik kreeg net ook zo’n soort reply in het engelstalige deel van het forum. Ben er bang voor dat ik hiervoor moet aankloppen bij mijn hoster (of simpelweg aan andere hoster vinden is misschien een betere oplossing).

            Ik ga er namelijk niet van uit dat ze voor mij "even" een andere MySQL en/of php versie op die kisten gaan zetten.

            Ik zal iig wel even contact met ze opnemen. Je weet namelijk maar nooit.

              • 30382
              • 100 Posts
              Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met het laten updaten naar een nieuwe versie.
              Php 5 en mysql 5 zijn gewoon de standaard op het moment.

              Gewoon de hosting provider mailen dat je wilt updaten. Meestal koppelen ze dan je domeinnaam los van de server en zetten ze jouw domein op een server die wel al php/sql 5 heeft.
                • 16057
                • 12 Posts
                Quote from: Tony at Mar 25, 2008, 08:38 AM

                Php 5 en mysql 5 zijn gewoon de standaard op het moment.

                Gewoon de hosting provider mailen dat je wilt updaten. Meestal koppelen ze dan je domeinnaam los van de server en zetten ze jouw domein op een server die wel al php/sql 5 heeft.

                En dat mailtje heb ik net van de hoster gekregen! grin Gelukkig kan ik nu weer verder met die hoster (Ben altijd zeer tevreden over ze geweest).

                En nog mooier... Nu kan ik vanavond (als ik tijd heb) ook gaan testen of een of ander ook werkelijk werkt. Maar lijkt me nu geen problemen meer te gaan geven.
                  • 30382
                  • 100 Posts
                  Toevallig Alphamegahosting? smiley
                    • 16057
                    • 12 Posts
                    Ja.... why ? smiley


                    Ik ben iig zeer tevreden over de service die ik bij ze krijg. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar uptime is super en dingetjes zoals aangehaald in dit topic worden (waar mogelijk) snel opgelost/aangepast.