We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 18227
    • 1 Posts
    Hey,

    Ik wou net MODx downloaden, maar ik krijg meteen al een fout als ik het wil installeren, ik krijg deze fout:

    Warning: main(/home/marcel/domains/vomahosting.com/public_html/manager/setup.info.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/marcel/domains/vomahosting.com/public_html/manager/index.php on line 47

    Warning: main() [function.include]: Failed opening ’/home/marcel/domains/vomahosting.com/public_html/manager/setup.info.php’ for inclusion (include_path=’.:/usr/local/lib/php’) in /home/marcel/domains/vomahosting.com/public_html/manager/index.php on line 47

    Wat moet ik precies aanpassen? Ik bewerk het altijd met Kladblok, maar dan kan ik niet zien wat Lijn 47 is..
    Kan iemand mij helpen?

    Bedankt!

    Marcel.
      • 16885
      • 255 Posts
      Je eerste foutmelding geeft al aan dat ’t bestand waar ’t naar zoekt niet gevonden kan worden; je zal de boel dus even opnieuw moeten uploaden, of iig dat bestand in die map, daarna kun je verder kijken of er nog fouten blijven, die tweede wordt namelijk door de eerste veroorzaakt.
        • 19726
        • 239 Posts
        Als het goed is dan is het niet nodig om iets aan te passen (behalve wat read/write rechten). Wanneer krijg je deze melding precies, bij het starten van de installer of bij het openen van de manager na de installatie ?

        Zou je de stappen eens kunnen beschrijven die je gedaan hebt (vanaf het downloaden t/m de foutmelding)? Dat maakt het wat makkelijker om te helpen.

          • 7455
          • 2,204 Posts
          volgens mij heb je de install verkeerd uitgepakt. je hebt geen install dir of hij staat ergens anders en je manager dir zit je install in ofzo. klopt iets niet in iedergeval
          je moet als het goedis een map install hebben een map assets en een map manager en daarnaast index.php en ht.acces bestand.

          dan moet je naar /install gaan om te instaleren

          Greets Dimmy
            follow me on twitter: @dimmy01
            • 10076
            • 1,024 Posts
            ik heb soortgelijke probleen gehad en bleek dat mijn instelling van cuteftp een probleem gaf. Nl upper case werdt omgezet in lower. Preserve case ..en hopla instaleerde feilloos.