We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 25374
    • 12 Posts
    I heb een probleem met het installeren van Wayfinder 1.0.1 in ModX-0.9.2.2

    Nadat ik de snippet Wayfinder heb aangemaakt vink ik "Execute snippet after saving." aan
    Ik krijg het volgende bericht in een popup window:

    An error occurred while loading. Please see the event log for more information

    Warning: Unknown(assets/snippets/wayfinder/wayfinder.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/timtuinen/domains/timtuinen.nl/public_html/modx-0.9.2.2/manager/includes/document.parser.class.inc.php(705) : eval()’d code on line 22

    Warning: (null)() [function.include]: Failed opening ’assets/snippets/wayfinder/wayfinder.inc.php’ for inclusion (include_path=’/home/timtuinen/domains/timtuinen.nl/public_html/modx-0.9.2.2/manager/includes/’) in /home/timtuinen/domains/timtuinen.nl/public_html/modx-0.9.2.2/manager/includes/document.parser.class.inc.php(705) : ev


    Kan iemand mij helpen dit op te lossen.

    Ik hoor graag van jullie.
      • 16885
      • 255 Posts
      Ik weet niet hoe je Wayfinder 1.0.1 moet installeren, ik heb zelf gewoon de laastste beta geinstalleerd, maar is dat ’execute’ erna nodig?
      Andere optie; staan die files wel waar die er naar zoekt? Misschien helpt ’t wat als je de files opnieuw upload.

      Trouwens, een poll is als je iemands mening wil vragen en ’n soort kleine enquete wil posten hier, voor een vraag als deze heeft ’t weinig nut wink
        • 25374
        • 12 Posts
        D.m.v ’execute’ check ik of de snippet werkt. en blijkbaar niet.

        Eerste keer dat ik deelneem aan een forum, ik kon het bericht niet versturen als ik de velden leeg laat.

        Bedankt voorje reactie,maar hoop toch op nog op een oplossing.

        Gr. Roderik
          • 16885
          • 255 Posts
          Quote from: roderik at Nov 22, 2006, 04:50 PM

          D.m.v ’execute’ check ik of de snippet werkt. en blijkbaar niet.

          Eerste keer dat ik deelneem aan een forum, ik kon het bericht niet versturen als ik de velden leeg laat.

          Bedankt voorje reactie,maar hoop toch op nog op een oplossing.

          Gr. Roderik

          Heb je uberhaupt m’n tweede suggestie wel uitgeprobeerd, aangezien ’t over missing files gaat...
            • 7455
            • 2,204 Posts
            waarom zou je execute gebruiken?

            enkel kopieren van de snippet code is niet genoeg
            je moet in de map snippets een map wayfinder aanmaken en daar de wayfinder.inc.php in plaatsen, anders werkt het echt niet
              follow me on twitter: @dimmy01
              • 25374
              • 12 Posts
              Jongens, bedankt voor jullie tips!

              Ik heb het werkend in Firefox en Safari, maar IE laat geen dropmenu zien. Later gebrobeerd utimate_dropdown op te zetten , maar dit is mij nog niet gelukt. Nog even geduld.

              Ik ben nu 2 weken met ModX aan de slag en ....

              SUPER
                • 7455
                • 2,204 Posts
                ie kent enkel :hover op a elementen dus daar zou je het kunnen zoeken
                als je dus een ;hover op li elementen hebt moet je iehover javascript ff linken in je template of de manier gebruiken die stu gebruikt ( www.cssplay.co.uk )

                veel suck6
                  follow me on twitter: @dimmy01