We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7019
    • 135 Posts
    Het is de bedoeling om via de website een inlogpagina te maken voor de klanten, waar ik bepaalde documenten ter beschikking wil stellen. Dit moet dus per klant goed afgeschermd zijn met een inlognaam en degelijk paswoord. Het is de bedoeling dat er per klant een mapje is waar alleen die klant in kan met die gebruikersnaam en ook een algemeen mapje waar alle klanten inkunnen met diezelfde gebruikersnaam.
    Je zou dus per klant rechten moeten geven tot een bepaalde map waar ze toegang tot krijgen.

    het zou in de stijl moeten zijn van een file explorer

    iemand hier een plugin of iets dergelijks dat hier voor gebruikt kan worden?

    (ik heb dit eens gezien: http://www.webfileexplorer.com/Index.htm)

    dank u
      • 7019
      • 135 Posts
      hallo,

      Wat ik hier bedoel is een document management system.

      is dit ook via een bepaalde plugin of snippet mogelijk via modx?

      dank u
      • Mark Hamstra Reply #3, 13 years ago
        Volgens mij is er een addon die Filelister heet.. nog nooit gebruikt, maar zou je kunnen proberen.
          Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.

          Tweet me @mark_hamstra, check my infrequent blog at markhamstra.com, my slightly more frequent ramblings at MODX.today or see code at Github.