We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 14404
    • 84 Posts
    Hey mensen, klein vraagje

    Kan ik bijvoorbeeld ook wanneer ik een nieuwe productpagina aan maak, de standaard waarde mee geven van: "[!MaxiGallery? &display=`embedded` &embedtype=`slimbox` &max_thumb_size=`250x250` &pics_per_row=`3` &thumb_use_dropshadow=`0` &lang=`nl` &disable_js_libs=`1` !]"

    Dus, dat dit er standaard in komt te staan ALLEEN wanneer ik een nieuwe pagina maak voor een product?

    Alvast bedankt
      • 3496
      • 101 Posts
      Ik moet bekennen dat ik je vraag niet geheel begrijp en ik ben zelf nog vrij onervaren in MODx, dus misschien is je vraag ook te hoog gegrepen voor mij, maar om toch een begin te maken met helpen: als je wilt dat de maxigallery snippet niet steeds (onnodig) opnieuw wordt uitgevoerd bij elke pagina-view kun je de uitroeptekens in de aanroep beter vervangen door blokhaken.

      Dus [[MaxiGallery? ... ]] in plaats van [!MaxiGallery? ... !].

      Met "[!" geef je aan dat het snippet-resultaat niet gecached mag worden.
        • 12943
        • 97 Posts
        Een andere poging tot antwoorden is, dat je misschien een aparte template voor Producten kunt gebruiken. Daaraan koppel je een TV (template var.) met als default value jouw Snippet-call. Die staat er dan voor elke vers aangemaakte paginas. Wanneer je pagina gaat editten kun je em overschrijven/deleten. Simpel en werkbaar..?

        MODx is ’open’ = vele oplossingen denkbaar. Bovenstaande oplossing is zeer simpel. Je hebt dan namelijk ’helaas’ minimaal 2 templates. Voor overige oplossingen moet je je wat verdiepen. Kunt eea doen met een homebrew Snippet, of TV’s of een Plugin. Maar die kan ik adhv je sumiere info niet zomaar uitpoepen.
          Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.
          • 7455
          • 2,204 Posts
          je kan ook met phx werken als pagina onder bepaalde map word gemaakt dat die pagina automaties een extra call heeft in de template, iets al dit:

          [+phx:if=`[*parent*]`:is=`12`:then=`[!MaxiGallery? &display=`embedded` &embedtype=`slimbox` &max_thumb_size=`250x250` &pics_per_row=`3`  &thumb_use_dropshadow=`0` &lang=`nl`  &disable_js_libs=`1` !]<br />[*content*]`:else=`[*content*]`+]
          


          waar 12 je hoofdmap voor producten is.

          Dimmy
            follow me on twitter: @dimmy01