We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 6561
    • 139 Posts
    Heeft er hier iemand ervaring met de shared hosting-oplossingen (met of zonder gebruik van modx) van:

    - Combell.be
    - Hostbasket.be
    - Nucleus.be
    - Priorweb.be

    ... andere?
      • 25483
      • 741 Posts
      Ik heb ervaring met sity.nl (budget hoster) en pcextreme.nl (gewoon) qua modx sites, werken beide goed. Daarnaast heb ik ervaring met oxilion.nl (was jronline), nooit modx op gebruikt wel ervaring met een ander cms systeem.

      Alle 3 de hosters zijn aan te raden, maar als je echt een stabiele site wilt hebben moet je niet bij sity.nl gaan. Het draait meestal goed, maar af en toe is het te druk op de servers en dan draait je site ook merkbaar trager.
        with regards,

        Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

        • 12370
        • 1 Posts
        Hallo Darkelve,

        Ik ben erg tevreden over serv2host.be.ta
        Nog niet geprobeerd om Modx te installeren, maar gezien ervaringen met andere CMS’en kan dit geen probleem zijn.

        Groet,

        Hostamill
          • 18940
          • 152 Posts
          SoHosted en Yourhosting.

          Beide erg betrouwbaar, stabiel en snelle service.
          Alleen Yourhosting biedt meer ondersteuning, dit komt omdat deze zeer groot is en door veel bedrijven aangeraden wordt.

          SoHosted voor mijn eigen site zit ik bij SoHosted, omdat deze echt goedkoop voor kwaliteit host.

          Ik heb ooit eens bij Interion Internet Services een domein laten hosten, dit ging wat slordig qua communicatie maar is ook goedkoop als je enkel een domein koopt, qua data hosting ben ik niet bij hun bekend.

          Mij ligt iets bij dat ik een paar jaar geleden zaken heb gedaan met Combell, er was toen een actie voor gratis domein laten regisitreren bij een pakket. Volgens mij is Combell goed.

          Xenax.nl is ook betrouwbaar alleen hebben ze een bankaccount in Belgie, dat is minder i.v.m. extra kosten er bijkomen naar buitenland.

          Kortom: SoHosted, gevolgt door Yourhosting als je kiest voor prijs.
            Quality doesn't need a big signature.
            • 19726
            • 239 Posts
            Ik heb bij freerider (tegenwoordig oxilion) gezeten met 2 MODx sites, werkte prima. Alleen soms deden ze soms upgrades/veranderingen aan webhosting zonder het te melden, bijvoorbeeld aanzetten van mod security waardoor bepaalde pagina’s niet meer opgeslagen konden worden, maar bijvoorbeeld de php 4 naar 5 migratie was wel netjes aangekondigd.

            Ben sinds kort (2 maanden) bij antagonist.nl dit bevalt tot nu toe goed, ze hadden alleen wel MySQL 5.0.51a en dat is nu juist een versie waar MODx problemen mee heeft, maar na een mailtje werd dat direct geupgrade naar een recentere versie.

            BTW, mijn sites zijn erg low traffic, maar bij beide hosting bedrijven nooit echt problemen gehad met downtime ofzo.
              • 30382
              • 100 Posts
              Zelf heb ik de meeste sites onder gebracht bij Alphamega Hosting.... Tot nu toe geen problemen en goede service.

              Voor het bedrijf waar ik werk hebben we alles onder gebracht bij Denit. Hier kan het zijn dat je na installatie van MODx niet kan inloggen, maar een wit scherm krijgt. Had achteraf te maken met een php setting (EVAL = Off)
              Zie hulp topic: http://modxcms.com/forums/index.php/topic,22546.0.html

              Maar dit probleempje is dus heel simpel op te lossen.

              Ook heb ik een site lopen bij een budget hoster... Webreus... Geen problemen gehad zover ik me kan herinneren.