We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 19162
    • 1 Posts
    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen met het bouwen (template) van mijn zakelijke website, welke ik vervolgens zelf kan beheren?
    Heb totaal geen ervaring met het bouwen van website’s, maar vertik het ook om EUR 5.000,- uit te geven.....ja, dat is was men vroeg!!!

    Hoop dat er iemand is die mij uit de brand wil helpen (evt. tegen een kleine vergoeding).

      • 30223
      • 1,010 Posts
      Nou ja zeg,.. dus je wilt het werk door een ander laten doen, maar vind het niet nodig om ze ervoor the betalen, afgezien van een "kleine vergoeding"?

      Ga het alsjeblieft zelf doen joh,.. We zijn hier geen gratis service. We zijn hier om je te helpen zelf dingen voor elkaar te krijgen.
      Als je tijdens het zelf proberen in de moeilijkheden komt kun je vragen stellen in dit forum and zul je vast en zeker antwoorden vinden.

      Ga zelf maar een tijdje aan het klooien en zie of EUR 5000 wel zo veel is voor een zakelijke web site.
        • 25483
        • 741 Posts
        Heb je ook een bepaald budget voor het bouwen van de website? voor "een kleine vergoeding" ga je hier niet veel hulp krijgen. Ik neem aan dat je zelf ook geld vraagt voor de diensten/producten die je zelf levert? Get the point? rolleyes

        Kan je ook even vertellen wat voor site je verwacht? 5000 euro is veel als je bijv. een simpele site met 5 pagina’s nodig hebt, maar een site met een webwinkel module en een 20 tal pagina’s zal al stukken duurder zijn dan de 5000 euro die jij noemt.
        Dus vertel ons wat je wilt en misschien kan iemand een lagere prijs voor je neerleggen.
          with regards,

          Ronald Lokers
          'Front-end developer' @ h2o Media