We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 8489
    • 90 Posts
    Onderstaande melding kreeg ik na de update van 0.9.6.2

    //////
    Configuratiewaarschuwing: ’Ongeldig aantal regels in het vertaalbestand’
    Wat betekent dit?
    De taal die u heeft geselecteerd (Nederlands) heeft een verschillend aantal eenheden ten opzichte van de standaardtaal. Dit hoeft niet tot problemen te leiden, maar het is wel aan te raden om het huidige vertaalbestand te updaten.
    //////

    Weet iemand hier een oplossing voor?

    Ook kan ik de taal instellingen niet meer veranderen in de manager het enigste wat vertaald wordt is het inlog scherm van de manager.
    Heb twee keer de update geïnstalleerd maar zonder succes.


      • 25483
      • 741 Posts
      De foutmelding geeft aan dat er wat vertalingen missen, waarschijnlijk zijn er in 0.9.6.2 wat strings toegevoegd die nog vertaald moeten worden. Maar dat zou verder geen probleem mogen opleveren.

      Ik heb zelf 0.9.6.2 nog niet geprobeerd, maar zet anders eerst je taal op engels voordat je de update installeerd. Misschien kan je er dan wel weer in komen.
      En anders even kijken of je ziet welke strings toegevoegd zijn en deze zelf even vertalen smiley
        with regards,

        Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

        • 8489
        • 90 Posts
        Dank voor je snelle reactie, het gekke is dat als ik de taal verander naar Engels in de manager er niks behalve het inlog vester wordt vertaald.
          • 25483
          • 741 Posts
          Dat kan kloppen, je moet ook de taal bij de gebruiker instellen.

          Dus even de taal goed instellen bij de gegevens van de gebruiker waarmee je inlogt, dan zou alles goed moeten zijn smiley
            with regards,

            Ronald Lokers
            'Front-end developer' @ h2o Media

            • 8489
            • 90 Posts
            De taal bij de gebruiker instellen heeft geholpen, dank je voor je hulp!!!