We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 10691
    • 36 Posts
    Sorry, veel vragen . smiley

    Als ik een gebruiker wil toevoegen met een apostrofe in de naam (Dragon’s Roar) krijg ik een error:
    An error occured while attempting to retrieve all users with the name Dragon’s Roar
    Ik denk tenminste dat het aan die apostrofe ligt, want als ik een gebruiker met de naam test toevoeg, gaat het wel goed. Kun je natuurlijk zeggen: doe niet zo moeilijk en haal die apostrofe weg, maar er zijn meer gebruikers die dit soort tekens in hun naam hebben en liefst wil ik dat allemaal gelijk hebben aan de gebruikersnaam in het forum. Dat houdt het voor iedereen lekker simpel.

    Is er een manier om dit probleem op te lossen?
      • 10691
      • 36 Posts
      Update: het lijkt zich alleen voor te doen bij een apostrofe, niet bij andere speciale tekens. En als ik ipv de ’ een ' invoer, dan wordt het wel geaccepteerd. Lijkt erop alsof de htmlspecialchars() niet gebruikt wordt bij het script. Nu ik dat weet kom ik er wel uit in het vervolg, maar misschien is het handiger als dit wordt aangepast. smiley
        • 25483
        • 741 Posts
        Voeg het anders even aan de bugtracker toe, als het echt een bug is zullen ze het wel fixen in een volgende release smiley
          with regards,

          Ronald Lokers
          'Front-end developer' @ h2o Media

          • 10691
          • 36 Posts
          Probeerde ik zojuist, maar ik kan niet inloggen op de bugtracker. :?
          Moet ik daar een apart account voor aanmaken?
            • 25483
            • 741 Posts
            Ja, die draait als het goed is los van de site zelf wink
              with regards,

              Ronald Lokers
              'Front-end developer' @ h2o Media

              • 10691
              • 36 Posts
              Ah, op die fiets. Anywho: ik vernam zojuist dat die omweg toch niet werkt. Bij het inloggen wordt de gebruikersnaam niet herkend, of je nu de special character code gebruikt of het resultaat ervan. Terug bij af dus.