We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 13935
    • 16 Posts
    Hallo,

    Ik heb klein probleempje op server niveau waar ik niet helemaal uit kom. Op moment van schrijven heeft mijn error.log in de directory core/cache/logs een grootte van 117MB. Het begint een aardig bestand te worden. Ik heb op het forum kunnen lezen dat dit komt door de tinymce plugin. Als deze is geinstalleerd en er wordt op een chunk gedrukt, dan wordt er behoorlijk wat naar error.log geschreven.

    Nu heb ik in de system settings al de cache JSON data op Yes gezet en de expiration time op 86400.

    Alleen er gebeurd niks. De error.log blijft maar groeien.

    Iemand die hetzelfde probleem heeft? en hier een oplossing voor heeft?
    • Je kan het error.log gewoon legen.


      Hoe snel loopt dat vol dan?

      Heb je een link naar het probleem? Of wat wordt er in het log bijgeschreven als je een chunk opent?
        Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.

        Tweet me @mark_hamstra, check my infrequent blog at markhamstra.com, my slightly more frequent ramblings at MODX.today or see code at Github.
        • 13935
        • 16 Posts
        Ja die gok heb ik al genomen, en ging goed.

        De volgende error wordt eruit gegooid:

        /home/modx/domains/domeinnaam.nl/public_html/core/xpdo/xpdo.class.php : 1877) PHP warning: json_encode() [function.json-encode]: recursion detected [2010-12-23 00:21:57] (ERROR @ 


        Deze wordt denk bij elke klik op een chunk in de error log gezet. Daarna komt er nog een hele lap tekst. Teveel om hier te neer te plakken. Na ongeveer 20 keer te hebben geklikt is de error.log zon 7mb groot.
        • Lijkt gerelateerd aan CodeMirror, gebruik je dat ook voor je chunks?


          Je kan eventueel aangeven op https://github.com/splittingred/CodeMirror/issues#issue/12 dat jij hetzelfde probleem ook heb, mogelijk dat er dan een oplossing voor gevonden kan worden.\
            Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.

            Tweet me @mark_hamstra, check my infrequent blog at markhamstra.com, my slightly more frequent ramblings at MODX.today or see code at Github.
            • 13935
            • 16 Posts
            Ik weet niet of het aan codemirror is gerelateerd. Ik gebruik dit inderdaad voor mijn chunks. Ik denk dat het eerder gerelateerd is aan tinymce, deze komt namelijk ook terug in de errors.

            Deze:

            ERROR @ /home/modx/domains/domeinnaam.nl/public_html/core/components/tinymce/lexicon/nl/default.inc.php : 12


            Hij verwijst hier naar tinymce, maar ik zal het als bug opgeven op de door jou genoemde link.