a. The serious approach
Als het om hosting gaat dat is de volgende website al tijden een verzameling van vele professionals die hosting info uitwisselen.. het domein verraadt het al een beetje ;-)
http://www.webhostingtalk.nl/
Bij Hosting Tools een geinige uptime monitor. Ik host al een eeuwigheid bij nr. 32 Netvictory.nl Hosting partner kiezen is soms lastig. Gaat m.i. vooral om service en kundigheid (en ervaring). Degelijke verbindingen naar het internet. Gevolgd door vriendelijkheid en altijd antwoord krijgen. Dat ik een paar procent meer betaal dan bij stunters (als dat al zo zou zijn) is geen probleem. En kleine of middelgrote hoster is vaak ook wat flexibeler.
b. The loose approach
Nou ja, "een paar procent meer"... men kan ook bij 1eurohosting.nl terecht, ook dat domein verraadt het al een beetje ;-) Hoewel, als je maar een paar paginas hebt en daar gebeurd niets spannends en het mag geen drol kosten van de klant -- why not? Dan kun je vermoedelijk af met 1 Gb traffic en ben je goedkoop klaar. Ik beschouw 1.0.6 sinds deze week als minimum en die manager kan overweg met Php 4.3.3. Nou, daar duiken sowieso niet veel hosters onder hoor.
De keuze voor MODx is i.e.g de goeie ;-)
[ed. note: IngMA last edited this post 12 years, 11 months ago.]