We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
  • Oxilion klinkt wel interessant... zelf veel shared via Antagonist gedaan maar die missen inderdaad net de grotere pakketten en sterkere servers. VPS (of bij hun VDS?) vind ik op zich nog wel te doen, ik betaal nu zelf rond de 45 euro/mnd via Skytoaster maar ben wel een beetje aan het rondsurfen om te kijken of ik niet iets lokaals kan krijgen. Wel jammer dat Oxilion geen cPanel aan (lijkt) te bieden.. hou zelf niet zo van DirectAdmin/Plesk.
      Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.

      Tweet me @mark_hamstra, check my infrequent blog at markhamstra.com, my slightly more frequent ramblings at MODX.today or see code at Github.
      • 12943
      • 97 Posts
      a. The serious approach
      Als het om hosting gaat dat is de volgende website al tijden een verzameling van vele professionals die hosting info uitwisselen.. het domein verraadt het al een beetje ;-) http://www.webhostingtalk.nl/
      Bij Hosting Tools een geinige uptime monitor. Ik host al een eeuwigheid bij nr. 32 Netvictory.nl Hosting partner kiezen is soms lastig. Gaat m.i. vooral om service en kundigheid (en ervaring). Degelijke verbindingen naar het internet. Gevolgd door vriendelijkheid en altijd antwoord krijgen. Dat ik een paar procent meer betaal dan bij stunters (als dat al zo zou zijn) is geen probleem. En kleine of middelgrote hoster is vaak ook wat flexibeler.

      b. The loose approach
      Nou ja, "een paar procent meer"... men kan ook bij 1eurohosting.nl terecht, ook dat domein verraadt het al een beetje ;-) Hoewel, als je maar een paar paginas hebt en daar gebeurd niets spannends en het mag geen drol kosten van de klant -- why not? Dan kun je vermoedelijk af met 1 Gb traffic en ben je goedkoop klaar. Ik beschouw 1.0.6 sinds deze week als minimum en die manager kan overweg met Php 4.3.3. Nou, daar duiken sowieso niet veel hosters onder hoor.

      De keuze voor MODx is i.e.g de goeie ;-) [ed. note: IngMA last edited this post 12 years, 1 month ago.]
        Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.
        • 39131
        • 84 Posts
        Heb net contact met Antagonist gehad.

        Op hun nieuwe servers wordt een limiet van 64MB ingesteld. Mocht je nog op een oudere server draaien met een limiet van 32 MB dan kunnen ze de limiet voor je verhogen.
          • 36618
          • 26 Posts
          Wij hebben problemen gehad met het installeren op DENIT, op Argeweb draaide het wel in 1 keer.
          DENIT heeft ons heel goed geholpen, voor MODX is op onze server een speciale instelling nodig.

          Ik kan DENIT zeker aanraden, helpen snel en weten waar ze over praten.
            • 9995
            • 1,613 Posts
            keurigonline werken wij mee, ideaal voor kleine websites, enige nadeel vind ik een beetje dat er zonder aankondiging een server aanpassing is zoals een php versie update.
              Evolution user, I like the back-end speed and simplicity smiley
              • 42278
              • 1 Posts
              Ik ben al jaren tevreden met www.sohosted.com. Heb nu een VPS draaien met SSD schrijven en een 1000mbit uplink. De manager van revolution is op mijn VPS sneller dan op die van modxcloud. Daarnaast heb ik hele goede ervaringen met hun klantenservice.
                • 24629
                • 370 Posts
                Is deze lijst nog relevant? REVO is inmiddels ook alweer veranderd met PHP7 etc.
                Bij transIP draaiden ze er geen ImageMagick waardoor een Modx niet geinstalleerd kan worden
                Is de lijst nog relevant?
                RDG
                  • 10076
                  • 1,024 Posts
                  Quote from: rdaneeel at Sep 15, 2016, 04:13 PM
                  Is deze lijst nog relevant? REVO is inmiddels ook alweer veranderd met PHP7 etc.
                  Bij transIP draaiden ze er geen ImageMagick waardoor een Modx niet geinstalleerd kan worden
                  Is de lijst nog relevant?
                  RDG

                  Goeie vraag, ik draai nog steeds een VPS op Flexweb geen probleem. Wat andere inmiddels draaien, tja. EVen afwachten, succes.