We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 12542
    • 7 Posts
    Hallo,

    Ik ben dankzij Google en het forum hier al heel ver gekomen met mijn eerste MODx website.
    Omdat ik mijn vorige website met een MultiFlex template had gebouwd wilde ik deze daar dus ook mee bouwen.
    Bij de Extras heb ik dus een MutliFlex 3 en 4 gevonden en ondertussen staat het grootste gedeelte er al op, ik loop echter tegen iets aan in de readme waar ik niet uit kom en vandaar mijn hulp vraag.

    1. In de template code staat: [!Wayfinder?startId=`0` &outerTpl=`flex_c2_top_outerTpl`!].
    2. Er zit een bestand bij dat heet: flex_c2_top_outerTpl.txt

    Mijn vraag is, wat doe ik met de code gevonden in flex_c2_top_outerTpl.txt?
    [+wf.wrapper+] 
    
      • 10076
      • 1,024 Posts
      Hoi,

      wat laat, maar goed. Grappig mijn kennismaking met Modx verliep via de Multiflex-3 port van Jelle geloof ik. Of Jesse, een wijnboer uit de US. Als ik het mij goed herinner moet je van al die "bestandsnaam.txt" filed, een chunk maken. Dus je gaat naar resources/chunks, new chunk. in de content doe je de code van dat bestand en als naam, de naam van dat bestand ZONDER de extentie, txt. Dus dat wordt "flex_c2_top_outerTpl" Zonder de aanhalings tekens. Maar misschien had je dit al uitgevist,

      gr Frank.

      ps hier is die port
        • 12542
        • 7 Posts
        Bedankt voor je reactie!

        Dat topic had ik inderdaad ook al gevonden maar mijn bekendheid met MODx is bescheiden.
        Ik ga met je info aan de slag.

        Ik wil eea. nog laten aanpassen en had AMDbuilder bereid gevonden dit te doen tegen een kleine en zeer redelijke vergoeding, helaas laat hij het nu afweten (geen enkele reactie meer).
        Ben dus op zoek naar iemand die dat kan.
          • 10076
          • 1,024 Posts
          Hoi,

          laat me ff weten wat je wilt, ik heb toendertijd ook die hele website draaiende gekregen met de hulp van het Modx forum.
          Als je het niet te ver drijft, kom je schadeloos op het 4e honk. We kijken wel, gr fr,