We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 21479
    • 6 Posts
    Hallo,

    Ik heb succesvol een ditto call aangemaakt met onderin next en previous links om door de results te klikken. Is het dan ook mogelijk om op de child pagina een next en previous link in te voegen? Dus je klikt op een pagina uit de results en je komt op die onderliggende pagina en dat je dan via de ’next’ knop naar de eerst volgende pagina gaat in het menu?

    Misschien is het heel simpel, maar ik heb het niet kunnen vinden, hopelijk heeft iemand een suggestie.

    Bedankt!
      • 2819
      • 30 Posts
      ha ! wacht je bedoeld allicht als je doorklikt op een pagina die door ditto is opgelijst of je dan met next previous naar de vorige volgende in de ditto lijst gaat maar al meteen het detail ziet ...

      Ik denk dat reflect een oplossing moet kunnen bieden:
      http://ditto.modxcms.com/files/snippet-reflect-php.html
        • 21479
        • 6 Posts
        Bart!

        Bedankt voor je reactie. Ik heb gekeken voor een reflect oplossing, maar misschien is er toch een simpelere oplossing. Om nog even duidelijk te maken hoe ik het nu heb staan en we over hetzelfde praten leg ik het even anders uit.

        - Overzichtspagina (met ditto call en prev en next buttons)
        |
        |_ onderliggende pagina
        |_ onderliggende pagina

        Ik zou graag ook op de onderliggende pagina dus de prev en next buttons willen hebben, dus dat je vanaf de eerste onderliggende pagina next klikt naar de 2e onderliggende pagina etc etc.

        Met reflect heb ik hier nog geen oplossing voor gezien. Is het niet gewoon een makkelijke call die ik op elke onderliggende pagina kan aanroepen?

        Bedankt nogmaals...