We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 32412
    • 21 Posts
    Hallo,

    Ik ben nieuw met modx en ben nu bezig mijn huidige template te verbouwen naar modx.
    Mijn pagina/menu opbouw is als volgt:

    - Home (2)
    - Functions (3)
    - Documentation (4)
    --- TEST (8)[/u]
    ------ TEST2 (9)
    --- Installation (6)
    ------ Configure your webserver (5)

    Dus Home, Functions en Documentation staan in het hoofdmenu, en dat is goed.

    Nu wil ik dat als de pagina Documentation wordt aangeklikt, je een nieuw menu krijgt op een andere locatie, met daarin de subitems, en dat TEST en Installation een <h2> meekrijgen. De andere niet items moet gewoon de default krijgen. Dus het submenu zou zo moeten worden:
    <ul>
      <li><h2>TEST</h2>
      <ul>
         <li>TEST2</li>
      </ul>
      </li>
      <li><h2>Installation</h2></li>
      <ul>
         <li>Configure your webserver</li>
      </ul>
      </li>
    </ul>
    

    Opmerking: Ik heb de <a> nog niet toegevoegd.

    Met welk commando kan ik dit bereiken?


    Mocht er meer informatie nodig zijn, dan hoor ik dit graag.
    Alvast bedankt voor jullie hulp!


    Groetjes,

    Joey

    • Dit kan je met Wayfinder bereiken.

      Als je gewoon Wayfinder gebruikt om voor je "hoofdmenu" een lijst met &level=`1` en &startId=`0` gebruikt, krijg je daarin het eerste niveau van je website als menu.

      Vervolgens kan je een Wayfinder call met &level=`0` (of &level=`2`) en &startId=`4` om alle (of de eerste twee niveaus) onder Documentation te krijgen.


      Kijk voor meer info over Wayfinder ook es op http://svn.modxcms.com/docs/display/ADDON/Wayfinder
        Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.