We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 8506
    • 3 Posts
    Goedendag,

    Ik zou graag als ik een pagina toevoeg via de editor die ik gebruik een bijlage toevoegen,
    nu kan ik alleen een flash of afbeelding bijlage erbij doen maar geen zip of rar.

    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op een makkelijke manier bestanden op de server kan toevoegen via de editor?

    Met vriendelijke groet,

    Edwin

    Editor: TinyMCE
    Type: aangepast

    Aangepaste plugins: style,advimage,advlink,searchreplace,print,contextmenu,paste,fullscreen,nonbreaking,xhtmlxtras,visualchars,media
    Aangepaste knoppen:
    1e REGEL
    undo,redo,selectall,separator,pastetext,pasteword,separator,search,replace,separator,nonbreaking,hr,charmap,separator,image,link,unlink,anchor,media,separator,cleanup,removeformat,separator,fullscreen,print,code,help
    2e REGEL
    bold,italic,underline,strikethrough,sub,sup,separator,bullist,numlist,outdent,indent,separator,justifyleft,justifycenter,justifyright,justifyfull,separator,styleselect,formatselect,separator,styleprops
      • 8506
      • 3 Posts
      Hierin zou ik dan een bijlage knop in willen waar je dan op kunt klikken als je bijvoorbeeld een ZIP of RAR bestand kunt uploaden in de map /files


      Wie kan mij ermee verder helpen?