We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 11472
    • 16 Posts
    Heeft iemand een idee hoe ik een willekeurige foto op een webpagina kan aanklikken waarna hij in een popup komt met een donkere achtergrond.
    Bestaat er een plugin, module etc voor.

    Vast bedankt.
      • 12943
      • 97 Posts
      Hier zijn kant-en-klare libjes voor zoals Lightbox image viewer. (Ik ben zelf oldskool ik denk: kwestie van ’absolute positioned fullscreen divje 25% opacity’ over viewport leggen. Daar plaatje op tonen.) Anyways het is clientside interactie, dus heb je een stukje javascript nodig (zoals Lightbox). Met een plugin kun je op elke img-tag events zetten (om je actie te maken). Maar of plugin juiste weg is, betwijfel ik. Gezien browser incompatibility zou ik zelf (op een onLoad event) met DOM-script een functie zoeken/maken die dat ook kan doen. Dus, die onmouseover- en onmouseout events (met gewenste actie) aan je plaatjes kan hangen. Wat ik dan ook zeg, is dat je buiten MODx community antwoorden vindt omdat het op die manier niet erg cms-afhankelijk is wink Succes.
        Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.
        • 18463
        • 121 Posts
        Martijn van Turnhout Reply #3, 13 years, 11 months ago
        De MaxiGallery is hier geschikt voor hoor. Zoek deze plugin even op! De moeite waard.
          • 12943
          • 97 Posts
          En check Photogallery ook meteen even. Keuze genoeg met MODx smiley
          http://modxcms.com/extras/package/655
            Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.