We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 23324
    • 40 Posts
    Hey allemaal,

    Stel je hebt 1 user die via de front-end kan wijzigen en toevoegen.
    Hoe stel ik in dat bij sommige resource er enkel mag gewijzigd worden maar dat er geen ’create’ gedaan kan worden.
    En bij andere resources mogen er wel resources bij gemaakt worden, maar de pagina mag niet gewijzigd worden.

    Op dit moment staat er bij mij op elke resource een ’edit’ en een ’create’ knop, is het mogelijk om zelf te bepalen bij welke resources je kan editten en/of createn?
    Ik zou de role van de user kunnen aanpassen, maar dan zet ik de ’edit’ of ’create’ knop op alle resources uit.

    Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel.
    Misschien is er wel een andere oplossing en heb ik mijn structuur gewoon niet goed opgemaakt.

    In ieder geval, alvast erg bedankt voor jullie hulp,

    mvg
      • 27408
      • 33 Posts
      Ik vermoed dat jij de quickmanager bedoelt? Die is volgens mij via de ManagerManager plugin helemaal te customisen. Ik zou daar allereerst even naar kijken.
        • 23324
        • 40 Posts
        Johan Stulens Reply #3, 14 years ago
        Hey,

        Inderdaad ik bedoelde in de quickmanager.

        Ik heb gekeken naar ManagerManager, en je kan daar inderdaad van alles aan en uit zetten, naam wijzigen etc ..

        Maar wat ik zoek (en niet gevonden heb) is: Verberg de create knop voor ID’s 12,18,22 in de quickmanager.


        Ik zoek verder en ik post het even op het engels forum.

        toch bedankt!
          • 23324
          • 40 Posts
          Johan Stulens Reply #4, 14 years ago
          Ik heb een oplossing gevonden door in de code van QuickManager een IF docID = XX toe te voegen:

          voor wie het nodig heeft: http://modxcms.com/forums/index.php/topic,47795.msg280537.html#msg280537