[[minifyRegistered? &groupFolder=`/assets/templates/site/js/` &minPath=`/min/` ]]
include(MODX_BASE_PATH.'assets/plugins/minifyregistered/minifyRegistered.plugin.php');
include_once $modx->config['rb_base_dir'] . "plugins/minifyregistered/minifyRegistered.plugin.php";
Hi Jako,
Now I see ##MinifyRegisteredHead## and ##MinifyRegisteredBody## in my source but thats all. So probably the plugin isn't working correct or I'm doing it wrong?
[[AddHeaderfiles?addcode=`/assets/templates/site/js/jquery-1.10.1.min.js;/assets/templates/site/js/script2.js;/assets/templates/site/js/script3.js|end;/assets/templates/site/css/style1.css;/assets/templates/site/css/style2.css;/assets/templates/site/css/style3.css`]]
<link href="/min/?f=/assets/templates/site/css/style1.css,/assets/templates/site/css/style2.css,/assets/templates/site/css/style3.css" rel="stylesheet" type="text/css" /> <script src="/min/?f=/assets/templates/site/js/jquery-1.10.1.min.js,/assets/templates/site/js/script2.js,/assets/templates/site/js/script3.js" type="text/javascript"></script>
[!Addheaderfiles?addcode=`/assets/templates/a/js/jquery.min.js|end;/assets/templates/a/slider/jquery.glide.js|end;/assets/templates/a/js/retina.js|end;/assets/templates/a/js/hover.js|end;/assets/templates/a/js/garantie.js|end;/assets/templates/a/js/jquery.respontent.min.js|end;/assets/templates/a/royal/js/jquery.easing.1.3.min.js|end;/assets/templates/a/royal/js/royal-slider-8.1.min.js|end;/assets/templates/a/css/jquery.respontent.css|end;/assets/templates/a/css/style.css|end;/assets/templates/a/font/stylesheet.css|end;/assets/templates/a/royal/css/royalslider.css|end;/assets/templates/a/slider/glide.css|end;`!]