We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7455
    • 2,204 Posts
    Deze site is vandaag gelanceerd:

    http://www.janjet.nl

    we hebben gebruik gemaakt van de volgende tools:
    eForm voor alle formulieren
    Ditto voor showagenda en voor de pulldown in het reserveren formulier
    MaxiGallery voor de jurken etc
    Jot voor gastenboek.
    en een eigen snippet die de eerste letter van de longtitle bekijkt en het juiste plaatje van die letter daar bij zoekt en plaatst.
    eigen snippet die moogallery gebruikt voor de fotofades.

    verder zijn we nog bezig met een gedeelte waar klanten een eigen trouwpagina kunnen maken.

    Dimmy
      follow me on twitter: @dimmy01
      • 7231
      • 4,205 Posts
      Looks good. very elegant and it transmits well the theme of weddings.

      I did notice one issue with the navigation and a scroll bar that shows up in the content section. See the attached image for details:
        [font=Verdana]Shane Sponagle | [wiki] Snippet Call Anatomy | MODx Developer Blog | [nettuts] Working With a Content Management Framework: MODx

        Something is happening here, but you don't know what it is.
        Do you, Mr. Jones? - [bob dylan]
        • 7455
        • 2,204 Posts
        Thank you for the feedback
        and you are using firefox on mac I Presume?

        Its A FF bug only on mac
          follow me on twitter: @dimmy01
          • 7231
          • 4,205 Posts
          Its A FF bug only on mac
          That’s me.
            [font=Verdana]Shane Sponagle | [wiki] Snippet Call Anatomy | MODx Developer Blog | [nettuts] Working With a Content Management Framework: MODx

            Something is happening here, but you don't know what it is.
            Do you, Mr. Jones? - [bob dylan]
            • 30382
            • 100 Posts
            Je navigatie werkt niet onder IE 6... (toch al snel tussen de 45 en de 55% van je bezoekers)....
            Ik zit met die zelfde issue en kom er vooralsnog niet uit sad
              • 10449
              • 956 Posts
              Very nice, stylish and refreshing layout. Good to see the site-navigation on the right-hand side for once. The image slideshows on the left are also slick. Just the right size, not too distracting or overwhelming. Kudos!
                • 7455
                • 2,204 Posts
                Quote from: Tony at Jan 15, 2008, 05:49 PM

                Je navigatie werkt niet onder IE 6... (toch al snel tussen de 45 en de 55% van je bezoekers)....
                Ik zit met die zelfde issue en kom er vooralsnog niet uit sad

                Ik weet niet welke IE6 je gebruikt maar hier werkt hij uitstekend onder ie6 deze klant draait zelf namelijk ook met ie6 dus dat was het eerste waar we naar kijken tijdens de bouw van deze site

                Dimmy
                  follow me on twitter: @dimmy01
                  • 30382
                  • 100 Posts
                  Beste Dimmy. Ik heb zelf IE7 op mijn pc. Daarom kan ik op deze pc alleen maar gebruik maken van de standalone versies van IE6. de precieze versie is:

                  Internet Explorer 6 SP1b Update
                  October 28, 2003
                  Internal Version 0.23

                  Nu weet ik dus niet of het aan die standalone versie ligt.

                    • 25483
                    • 741 Posts
                    Ik heb hem getest in ie 5.5, 6 en 7 en hij werkt hier perfect smiley

                    Overigens jammer dat je het ontwerp niet tot de rand hebt laten lopen. Ik zou die regel die eronder staat in het ontwerp zelf zetten ipv eronder. Opzich had je het adres ook in de rechter kolom kunnen zetten (met de nodige regels/enters natuurlijk).

                    Voor de rest is het een mooi ontwerp, vooral de letter die met de titel mee aanpast is heel leuk gevonden smiley
                      with regards,

                      Ronald Lokers
                      'Front-end developer' @ h2o Media

                      • 30382
                      • 100 Posts
                      Hmm. Dan denk ik dat die stand alone versie van IE6 de documenten anders rendert dan de native versie van IE6.

                      De standalone versie die ik gebruik is deze: (let op er staan meerdere IE versies tussen)

                      http://browsers.evolt.org/?ie/32bit/standalone