We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7455
    • 2,204 Posts
    Zo best lasig om van het Engels nu overteswitchen... (daar ga ik al) te schakelen naar het nederlands, maar wel erg cool... (alweer) denk ik.

    Een plekje voor ons zelf waar we zonder moeilijke woorden in het engels moeten uitleggen wat we willen vertellen, maar gewoon in onze eigen taal.

    Engels in dit forum is niet verboden natuurlijk, maar dit is niet voor niets het Nederlandse gedeelte van de site dus houd het zoveel mogelijk in het nederlands.

    Ik wens iedereen veel plezier en dat we hier naast MODx verkennen en uitdiepen elkaar ook beter kunnen leren kennen.

    Groetjes Dimitri (Dimmy)
      follow me on twitter: @dimmy01
      • 11526
      • 93 Posts
      Ik ga mij aansluiten bij de woorden van mijn collega...

      Ik ben het team van MODx ook dankbaar dat we de kans krijgen om een Nederlandstalige community uit te bouwen. Ik hoop dan ook dat vele nederlandstalige gebruikers van MODx hiervan gebruik gaan maken!

      Groetjes,
      Stijn (Gust)
        • 31914
        • 3 Posts
        mooi zo, een nederlandstalig stekje !!!
          • 4195
          • 398 Posts
          geweldig! grin

          ik ben druk bezig met modx maar bent volgens mij pas bij het topje van de ijsberg.
            Armand Pondman
            MODx Coding Team
            :: Jot :: PHx
            • 7455
            • 2,204 Posts
            Welkom walhanharja en bS

            Als er vragen zijn stel ze gerust. daar zijn deze forums voor.

            Groetjes Dim
              follow me on twitter: @dimmy01
              • 22766
              • 2 Posts
              Joehoe .. leuk een nederlands stukje .. nu maar hopen dat het ook wat animo krijgt !

              Groeten Patrick
                • 7455
                • 2,204 Posts
                Patrick Welkom op het forum als je vrgaen hebt stel ze gerust en als je leuke iedeen hebt laat het dan ook weten

                Dimmy
                  follow me on twitter: @dimmy01
                  • 22766
                  • 2 Posts
                  Dank je Dimmy,

                  Als ik vragen heb zal ik ze zeker stellen, maar tot dusver kom ik er aardig uit moet ik zeggen. Modx is het eerste opensource CMS systeem wat ik gebruik waarbij ik binnen 1 dag mijn site zo heb weten te krijgen zoals ik hem hebben wil. Dus ik ben er zeer over te spreken!

                  En tsja .. vragen doe ik vanzelf wel, maar tot dusver heb ik al mijn vragen kunnen beantwoorden met het zoeken in de forums hier en op google!

                    • 24859
                    • 1 Posts
                    hi,

                    heb zojuist via een enorme omweg MODx ontdekt.
                    zal ik dan maar meteen wat testjes gaan doen? lijkt me wel. want alleen de specs zijn al veel belovend. als ze doen wat er staat, dan gaan we weer een leuke, maar vooral creative webtijd tegemoet.

                    als jullie een paar werkende Nederlandstalige sites weten?

                    dan hoor/zie/lees dat wel hier. tot later.
                      sometimes you have to search harder to find it
                      • 16885
                      • 255 Posts
                      Tja, ’t is jammer dat er nog niet zoveel posts gemaakt worden in ’t Nederlandse gedeelte (sowieso niet zo gek veel op ’t forum - helaas), hopelijk gaat dit binnenkort veranderen want zo is ’t maar saai wink