We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 25483
    • 741 Posts
    Even een tussentijdse update;

    Ik heb door omstandigheden (drukte enzo rolleyes) nog geen tijd gehad om de handleiding verder uit te werken. Ik verwacht eind juli pas weer tijd te hebben om aan de handleiding te werken. Dus tot die tijd nog even geduld, of je kijkt naar de documentatie van pierun (http://modxcms.com/forums/index.php/topic,26251.0.html).
      with regards,

      Ronald Lokers
      'Front-end developer' @ h2o Media

      • 23363
      • 43 Posts
      Hi Ronald,

      Hoe gaat het met de handleiding? Gaat veel tijd in zitten hè? smiley
      Misschien kunnen wij elkaar helpen door dingen samen te voegen, afbeeldingen te delen of elkaars werk na te kijken?

      Stuur me een PM als het je wat lijkt.

      Ik ben nu ook met video’s begonnen, alleen maakt de compressie van YouTube de tekst onleesbaar. Misschien ga ik het toch maar zelf hosten.

      Mvg,

      Jeroen
        • 25483
        • 741 Posts
        Quote from: pierun at Jul 01, 2008, 11:23 AM

        Hi Ronald,

        Hoe gaat het met de handleiding? Gaat veel tijd in zitten hè? smiley
        Misschien kunnen wij elkaar helpen door dingen samen te voegen, afbeeldingen te delen of elkaars werk na te kijken?

        Stuur me een PM als het je wat lijkt.

        Ik ben nu ook met video’s begonnen, alleen maakt de compressie van YouTube de tekst onleesbaar. Misschien ga ik het toch maar zelf hosten.

        Mvg,

        Jeroen

        Ik heb door de situatie waar ik nu in zit nog geen tijd gehad om verder te gaan aan de handleiding. Misschien dat ik binnenkort de keuze maak om de handleiding thuis te gaan uitwerken, op mijn werk komt het er in ieder geval de komende tijd nog niet van.

        Ik zal binnenkort even kijken of ik een tussentijdse versie kan releasen, misschien kan jij of iemand anders er dan wat mee doen smiley
          with regards,

          Ronald Lokers
          'Front-end developer' @ h2o Media

          • 25483
          • 741 Posts
          Druk druk druk... Het komt er maar niet van op mijn werk!

          Ik heb daarom nu de bestanden even doorgemaild naar mijn mailbox thuis, ik hoop hier binnenkort thuis mee aan de slag te kunnen.
            with regards,

            Ronald Lokers
            'Front-end developer' @ h2o Media

            • 29623
            • 2 Posts
            Nu wil ik niet vervelend over komen, maar hoe staat het met de stand van zaken?.. of heeft iemand een linkje naar een andere goede handleiding.
              • 25483
              • 741 Posts
              Sorry, ik kom er gewoon niet aan toe! Ik zal kijken of ik binnenkort een pdf kan maken van wat er al wel is.
                with regards,

                Ronald Lokers
                'Front-end developer' @ h2o Media

                • 14547
                • 58 Posts
                Ik was sinds gisteravond bezig met het samenstellen van een redacteurenhandleiding en wilde deze hier plaatsen om te delen met andere Nederlandse gebruikers. Hiervoor heb ik de officiële Engelstalige documentatie als referentiepunt gebruikt...

                Update:
                Mijn versie van de redacteuren handleiding is nu geupdate. De volgende wijzigingen zijn hierin opgenomen:

                • De term’ Documentenstructuur’ is vervangen voor het woord Document tree op advies van mijn Amerikaanse collega.
                • De hele documentatie is nu vertaald.

                Zie bijlage voor de nieuwe versie.
                  ~~||[ Simplicity is everything ]||~~
                  • 28993
                  • 42 Posts
                  Goed initiatief en het ziet er goed uit!

                  Even ter info, ik ben al een tijdje bezig met de vertaling om te gooien en later heeft Gauke Sietze mij hier enorm mee geholpen met goeie input.
                  De laatste publiek beschikbare versie in MODx 0.9.6.3 is namelijk een gigantische puinhoop betreft grammatica / typo’s / terminologie / letterlijke vertaling etc..., het resultaat hiervan wordt zichtbaar bij de volgende release (Evolution 1.0) welke de komende weken verwacht wordt.

                  Wellicht dat je ook tijd zou hebben om de handleiding hierop aan te passen, gebruikmakende van screenshots van de Nederlandse versie smiley.

                  Grz,
                  Stefan van Zanden
                    • 14547
                    • 58 Posts
                    Thnx Stefan,

                    Ga ik doen. ik hou ’Evolution’ release in de gaten.
                    Succes met de vertaling;Ik ben benieuwd!
                      ~~||[ Simplicity is everything ]||~~
                      • 28993
                      • 42 Posts
                      Jij ook bedankt.

                      Hopelijk kan iedereen de flinke veranderingen waarderen smiley