We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 10076
    • 1,024 Posts
    Hoi,

    hier een lijstje met wat Nederlandse host bedrijven met daaronder de aanbrengers van deze lijst en hun ervaringen. Meld ook graag problemen met evt hosts van de lijst.


    [ed. note: franklos last edited this post 12 years ago.]
    • Wij hebben een dedicated server bij Vircon. Inmiddels alweer zo’n 2,5 jaar. Ooit begonnen met een VDS die later is omgezet naar een dedicated server. Een tweede zit ook in de pijplijding. Hun service is geweldig. Snelle reacties, erg deskundig en goed bereikbaar. Het werkt met een 24/7 ticketsysteem (hoewel bellen ook kan natuurlijk). Ben je dus eens midden in de nacht met iets bezig, dan zijn er ook mensen aanwezig. Niet Nederlands spreken rond die tijd, maar dat moet geen probleem zijn voor ons als techneuten lijkt me smiley

      Shared hosting hebben ze ook, maar ik weet dus niet hoe dat bij hun is.

      Je kan ook overwegen om een VDS te nemen bij hun: http://www.vircon.nl/nederlands/vds.html

      We hebben heel wat webhosters afgewerkt in de jaren vóór onze samenwerking met vircon en ik kan je met zekerheid vertellen dat het een goede partij is. Ze zitten overigens in het serverpark van interconnect.
        Sterc Internet & Marketing | MODX Founding Partner | Chairman of the MODX Advisory Board

        In need of a MODX consult? Try our MODX Developers Experts!
        • 10076
        • 1,024 Posts
        Hoi,

        ja ik ben maar een klein visje, dus. Vircon is wel behoorlijk duur in vergelijking met Flexweb.
        Shared hosting vanaf 1€ p/m. Ik heb nooit berekent wat het kantelpunt is voor VDS of evt een reseller optie.
        • Ik weet het. Voor kwaliteit betaal je ook wat meer...

          Qua stabiliteit en service kan ik je IS.nl ook aanbevelen. Digitalus levert volgens mij ook goed werk.
            Sterc Internet & Marketing | MODX Founding Partner | Chairman of the MODX Advisory Board

            In need of a MODX consult? Try our MODX Developers Experts!
            • 10076
            • 1,024 Posts
            Hoi Nomark,

            bedankt, ik heb wat heen en weer gemailed en flexweb heeft andere servers in hun park met wat modernere MySql installaties.
            Ik ga dus een wat testjes VDS/reseller pakette, draaien bij Flexweb, en heb je aanbevelingen ge-bookmarked. Mocht t allemaal slecht uitwerken dan ga ik zeker Vircon eens proberen,

            Frank.
              • 13460
              • 47 Posts
              Antagonist.nl snelle reactie/ goede service bij problemen, niet duur. ik ben erg tevreden over hen voor wat ze ondersteunen kijk eens bij mijn info.php: http://www.myradon.nl/info.php
                UI /UX designer + bit of Front-End Developer. Getting around with MODx Revolution
                • 10076
                • 1,024 Posts
                Hoi bedankt,

                zo krijgen we een mooie lijst hoop ik, meer reacties graag, zodat we veel keuze hebben.
                Die link geeft een 404 trouwens,

                groet, Frank.
                  • 27347
                  • 65 Posts
                  Hij is al genoemd maar ik ben erg tevreden over www.antagonist.nl Veel waar voor je geld.
                  Enige minpuntje wat mij betreft is dat ze nog php < 5.3 draaien en memory 32
                  Maar de meeste shared hosting heeft hier last van.
                    • 10076
                    • 1,024 Posts
                    Op zich is dat okay maar eigenlijk net de limiet voor Revo, die 32Mb.
                      • 3177
                      • 137 Posts
                      Hallo,
                      ik heb jaren geleden een zoektocht gehouden naar een goede hosting partij. Voor mij waren er een paar criteria:
                      1) Hosting op Linux
                      2) Redelijke prijzen
                      3) Altijd bereikbaar.

                      Met name punt 3 is bij veel partijen een probleem. Ik heb een test gedaan door een aantal weken achter elkaar op vrijdagmiddag om 17:30 een helpdesk te bellen. Wie neemt er op, en krijg je meteen een techneut aan de telefoon.
                      Bij mij kwam het bedrijf DENIT in Amsterdam als veruit de beste uit de bus.
                      Ik zit al jaren bij DENIT, heb daar een aantal servers draaien en stuur al mijn klanten naar DENIT toe.
                      Het gaat zelfs zo ver dat wij extra kosten rekenen als wij de websites die we maken zelf online moeten zetten en de hosting partij is geen DENIT.

                      Groet,

                      Bert