We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 18940
    • 152 Posts
    Helaas, jouw code werkt ook niet.

    # force proper www. prefix on all requests
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^SITENAAM\.nl [I]
    RewriteRule ^/(.*) http://www.SITENAAM.nl/$1 [I,R]
      Quality doesn't need a big signature.
      • 28993
      • 42 Posts
      Hmm vreemd, sry, dan zou ik het verder ook niet meer weten helaas kan ik ook geen test environment ervoor opzetten (werk niet met Windows hiero).

      Ik zou als ik jou was even verder op Google zoeken en anders even posten op het Engelse forum.

      Grz,
      Stefan
        • 18940
        • 152 Posts
        Oke! Bedankt voor al je moeite, ik zal even verder rondvragen! grin
          Quality doesn't need a big signature.
          • 28993
          • 42 Posts
          Geen probleem, als je een oplossing hebt gevonden / gekregen link / of zet het even erbij voor de volgende die op het probleem stuit smiley
          En ben zelf ook wel benieuwd waar het aan lag smiley

          Grz,
          Stefan
            • 8823
            • 6 Posts
            Wie kan mij helpen?

            Ik heb een site in ModX gebouwd die inmiddels al netjes online staat, alleen wordt hij niet gevonden door Google.
            Ik heb het bestand ht.acces al gewijzigd in .htaccess. Zie ik iets totaal over het hoofd? Moet ik dit ergens anders ook nog wijzigen behalve de bestandsnaam zelf?

            Ik zou heeeel erg geholpen zijn want wat heb je tenslotte aan een site als hij niet gevonden wordt door zoekmachines?
              • 18940
              • 152 Posts
              Hoe lang staat de site al online? (heb je tevens misschien een adres voor ons?)
                Quality doesn't need a big signature.
                • 8823
                • 6 Posts
                De site bestaat nu zo’n 4 maanden en het adres is www.gilberthollingadvies.nl

                Ik heb hem ook aangemeld bij Google maps en dat lijkt hij wel te pakken maar dan moet je bij het googlen van de naam ook de plaatsnaam zetten (en dat gebeurd in de praktijk niet echt).
                  • 18940
                  • 152 Posts
                  Als ik alleen al de broncode bekijkt zie ik:

                  <meta name="keywords" content="Aan- en verkoop advies van woningen en b, aan- en verkoop bemiddeling van woningen, Aankoop, adviseren en verkoop van uitponding, Clingendael, full service makelaarsdiensten, Gilbert Holling, Leiden, Leiderdorp, Makelaar, Makelaarskantoor, Noordwijk, Oegstgeest, Verkoop, Voorschoten, waardebepaling, Woning verkoop, Woningmarkt" />
                  <meta name="title" content="1" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <meta name="keywords" content="9" />
                  <META NAME="KEYWORDS" CONTENT="Al meer dan 25 jaar ben ik actief in de Leidse binnenstad en omgeving. Makelen is meer dan een deur open houden. Je moet door de ogen van een klant mee kunnen kijken, je hierin verplaatsen en aanvoelen wat de wensen en mogelijkheden zijn. Dat zijn de beginselen van het geven van een advies op maat. In deze tijd is het nog belangrijker geworden om mensen goed te informeren en te adviseren.">

                  Ik zou eerst even kijken waar dit vandaan komt. Keywords = max 11 a 12 woorden, met komma gescheiden.
                    Quality doesn&#39;t need a big signature.
                    • 8823
                    • 6 Posts
                    Hij wordt gevonden! Ik moet nog wel even kijken hoe ik het wat netter krijg want dat is niet zoals het moet..

                    Dank je wel voor je hulp!
                      • 18940
                      • 152 Posts
                      Ik heb je nog niet geholpen, ik probeerde alleen informatie te winnen tongue maar ik ben blij dat de site gevonden wordt.

                      Overigens zijn je metatags nog steeds niet opgeschoond:
                      Chrome: view-source:http://www.gilberthollingadvies.nl/
                      IE: http://www.gilberthollingadvies.nl/ en dan even F12 indrukken
                        Quality doesn&#39;t need a big signature.