We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 6762
    • 12 Posts
    Nou eigenlijk ondersteund het alleen PayPall en creditcards ( nog wel meer, maar dit is voor ons Nederlanders interresant).

    Als je naar deze link gaat ----> http://requests.foxycart.com/pages/4163-payment-gateways/suggestions/186924-ideal-dutch-

    Dan kun je stemmen op iDEAL als betalings gateway. Als we dat nu even met z’n allen doen, dan hebben wij straks een super deluxe
    betalingssysteem in handen die wij makkelijk kunnen implementeren.

    Groetjes,

    Dax
      • 25483
      • 741 Posts
      Ik heb gelijk 3 votes toegekend smiley
        with regards,

        Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

        • 6762
        • 12 Posts
        Nog 6 stemmen nodig !!
          • 9785
          • 3 Posts
          Hallo Allemaal,

          Ik heb er ook nog even 3 toegevoegd, maar er zijn er nu nog 7 nodig...
            • 8489
            • 90 Posts
            3 Toegevoegd!
              • 16937
              • 4 Posts
              Ook 3 Toegevoegd!
                • 25483
                • 741 Posts
                foxycart_brett (admin) responded "Hello all. We’ve heard you loud and clear, and have iDEAL in the queue. No timeframe, but please continue to voice your support. Thanks!"

                Goed nieuws dus, het komt eraan, vooral stemmen hieraan blijven geven dus!!
                  with regards,

                  Ronald Lokers
                  'Front-end developer' @ h2o Media

                  • 36805
                  • 354 Posts
                  Ik verdiep me pas sinds kort in deze materie dus misschien zie ik het verkeerd maar:

                  Ogone support is breder en betekent evengoed ook iDeal support voor Nederlanders. Daarnaast biedt het zonder extra moeite een vergelijkbare oplossing voor Belgen, Zwitsers, Duitsers en noem maar op.

                  Misschien is het van belang dat te noemen zodat FoxyCart developers snappen dat er een aanzienlijk grotere doelgroep bereikt kan worden met deze extra gateway. Wellicht triggert dat meer dan iDeal support bieden voor ons kleine kikkerlandje smiley

                  Meningen, correcties, aanvullingen hierover? Ben benieuwd!
                    • 703
                    • 1 Posts
                    Goed initiatief! Is het nog actueel wel? ik heb binnenkort wel een webshop toepassing voor modx nodig.

                    3 votes dus
                      • 36805
                      • 354 Posts
                      volgens mij gaat dit niet gebeuren .. jammer