We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7455
    • 2,204 Posts
    zal me ff voorstellen,

ik ben Dimitri Hilverda ik ben 33 jaar oud (1974) kom uit twente ben sinds 3september 1998 getrouwd met Monique en we hebben sind 2juli 2004 een zoon genaamd Calvin.

Ik heb 1 diploma LTS electro haha nooit wat mee gedaan, vond Computers intresanter.
    dus heb ik wat sertificaten gehaald voor Photoshop x-press indesign OSX en zo nog een paar en ben aan de bak gegaan als vormgever/systeembeheerder bij een middelgroot bedrijf. ben daar na 2 jaar weggegaan en werk nu bij een bedrijf van 5 man (www.1-vision.nl). Ik maak (programeer) Websites.

Ik heb ADHD, af en toe best lastig maar daar hebben ze tegenwoordig goede medicijnen voor, Ik vind dat het me best creatief en veelzijdig heeft gemaakt, wat de meeste waarschijnlijk ook al is opgevallen is dat ik belabberd kan typen ik ben dyslecties (vraag me niet hoe je het schrijft, geen iedee) dus zul je regelmatig fouten vinden in mijn post. Gelukkig is dit niet het grote dictee forum dus zal ik niet veel dingen gaan nakijken of wat ik type wel helemaal is zoals meneer van dalen dat bedoelt heeft, zolang het te begrijpen is zal het zo blijven staan.

verder ben ik een hele normale gezonde jongen hoor haha

hoop dat ik niemand heb verveeld met dit verhaal.

Ik zal samen met Gust deze nederlandse forums gaan beheren

Groetjes Dimitri
      follow me on twitter: @dimmy01
      • 11526
      • 93 Posts
      Ik ben dus Gust. Mijn vader en moeder vonden het wel tof om me Augustijn te dopen, in het gewone leven noemen de mensen mij Stijn, maar mijn vrienden mogen Gust zeggen (wees nu maar vereerd! grin).

Ik ben 24 jaar, getrouwd en (nog) geen kinderen. Ik ben actief o.a. als systeembeheerder, maar ben nog volop bezig om een opleiding Graduaat Informatica te voltooien. In mijn vrije tijd ben ik bezig met alles wat ook maar enigzins met computers te maken heeft.

Dimmy en ik zullen dus zoals gezegd deze Nederlandse forums gaan beheren en je proberen zo goed mogelijk op weg te helpen in het gebruik bij MODx!
        • 31914
        • 3 Posts
        ik ben WalhanHarja, ofte Steven Walkiers (walhanharja is de patroniem van men achternaam wat wil zeggen in de vikingentaal ’Heer van het leger’), ben nu 27 jaar en beheer ondertussen enkele websites. Ik word hierbij stevig geholpen door Gust. Verder ben ik niet getrouwd en heb ik altijd te veel te doen...
          • 11526
          • 93 Posts
          Quote from: walhanharja at Apr 02, 2006, 06:26 AM

ik ben WalhanHarja, ofte Steven Walkiers (walhanharja is de patroniem van men achternaam wat wil zeggen in de vikingentaal ’Heer van het leger’), ben nu 27 jaar en beheer ondertussen enkele websites. Ik word hierbij stevig geholpen door Gust. Verder ben ik niet getrouwd en heb ik altijd te veel te doen...

Welkom op de nederlandstalige subforums Walhanharja! Veel plezier hier op deze forums en veel suc6 met je websites!
            • 30546
            • 46 Posts
            Wow.. ik weet niet of ik wel erg goed NL kan babbelen laugh

Wel grappig on met op een prime Engels board een stuk NL te zien. Anyweg, mijn naam is Hans (aka Trance), 34, 2 kiddos en getrouwd. Woonactig in Canada, Vancouver BC (Greater Vancouver area) sinds 98.

Run een aantal test sites op MODx en hoop vandaag mijn eerste site te lanceren. (http://gamerscollective.com) De engine is geinstaleerd, echter je moet nad ID2 gaan om meer te zien. We sturen op het ogenblik alles door naar de forums. Dit wil veranderen ZEER binnenkort (binnen 24hrs)

Ik ben druk bezig geweest om een aantal templates te veranderen en gebruiks klaar te maken voor MODx. Als ik er meer zie zal ik het zeker doen, teven wil ik binnen kort mijn eigen design gaan maken... Dus CSS wordt mijn grote tegenstander en hoofdpijn verwekker.

hmm ging niet te slecht het NL. Engels is better en makkelijker tegenwoordig voor mij.. dus als ik ook in het engels type.. sorry voor dat..
              • 23879
              • 18 Posts
              Zo te zien ben ik, Jasper, tot op heden met 18 jaar de jonste op het Nederlandstalige forum. Wel leuk trouwens, om het verhaal van Dimitri te lezen, aangezien ik zelf ADD en dyslexie heb. Verder verwacht ik dat ik mensen hier vooral met PHP ten hulp kan schieten, gezien daar mijn specialiteit ligt. (Ben sinds september vorig jaar Zend Certified Engineer).
                • 7455
                • 2,204 Posts
                Quote from: PrisonerOfPain at Apr 24, 2006, 02:56 PM

Zo te zien ben ik, Jasper, tot op heden met 18 jaar de jonste op het Nederlandstalige forum. Wel leuk trouwens, om het verhaal van Dimitri te lezen, aangezien ik zelf ADD en dyslexie heb. Verder verwacht ik dat ik mensen hier vooral met PHP ten hulp kan schieten, gezien daar mijn specialiteit ligt. (Ben sinds september vorig jaar Zend Certified Engineer).

Nice dat kunnen we cker gebruiken. wou dat ik het gedult (wat minder H uit ADHD) had zodat ik me langer dat 2 m inuten kan focussen anders dan hyperfocussen, om php te leren.

welkom in het forum

@ Trance leuk dat je even langs bet gekomen op het dutch forum. en je Nederlands is lang zo slecht nog niet hoor.

Greets Dimmy
                  follow me on twitter: @dimmy01
                  • 23879
                  • 18 Posts
                  Quote from: Dimmy at Apr 25, 2006, 01:20 AM

Quote from: PrisonerOfPain at Apr 24, 2006, 02:56 PM

Nice dat kunnen we cker gebruiken. wou dat ik het gedult (wat minder H uit ADHD) had zodat ik me langer dat 2 m inuten kan focussen anders dan hyperfocussen, om php te leren.
                  Mocht die tijd ooit komen, dan heb je vast wat aan "mijn" wikibook.
                    • 17802
                    • 190 Posts
                    Hoi! Ik ben Maaike, een van de weinige vrouwen hier... Ik ben opgeleid als grafisch ontwerper, heb mezelf html/css geleerd en probeer nu MODx in de vingers te krijgen. Dat begint al te lukken smiley
                    Het ziet er allemaal erg veelbelovend uit en ik ben zeker van plan om mijn volgende site onder MODx te laten draaien.
                      Thanks for MODx - I love it!
                      • 11526
                      • 93 Posts
                      Quote from: Maaike at Aug 03, 2006, 09:41 AM

Hoi! Ik ben Maaike, een van de weinige vrouwen hier... Ik ben opgeleid als grafisch ontwerper, heb mezelf html/css geleerd en probeer nu MODx in de vingers te krijgen. Dat begint al te lukken smiley
                      Het ziet er allemaal erg veelbelovend uit en ik ben zeker van plan om mijn volgende site onder MODx te laten draaien.

Hoi Maaike!

Welkom op deze nederlanstalige subfora! Ik hoop dat het werk met MODx je vlot zal gaan, zoniet heb je alvast de juiste plaats gevonden om hulp te vragen :p