We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 342
    • 10 Posts
    Hallo,

    Ik heb een klant die vakantiehuisjes verkoopt.
    Ik ga voor deze klant een website bouwen waar hij zelf al z’n huisjes op kan zetten met een titel, prijs, omschrijving, foto’s, etc.
    Hier wil ik de Ditto in Modx voor gaan gebruiken.
    Dit heb ik in het verleden vaker gedaan en dat werkt perfect.

    Het probleem is dat de klant wil dat bezoekers de huisjes op prijs en titel kunnen sorteren.
    Verder zou het ook mooi zijn als bezoekers kunnen zoeken op huisjes tussen bijvoorbeeld 100.000 en 130.000 euro.

    Is dit standaard met Ditto mogelijk?
    Als dit niet standaard mogelijk is, kan iemand me dan vertellen of dit moeilijk te bouwen is?
    Ik ben zelf geen php programmeur, dus dit zal ik dan moeten laten uitbesteden.
    Of heeft iemand een ander alternatief om dit (het liefst binnen ModX) te realiseren?

    Alvast bedankt!
      • 25483
      • 741 Posts
      Dit is niet standaard met Ditto mogelijk, maar er is wel een snippet die hiervoor kan zorgen! Volgens mij is de naam daarvan "tvExplorer", ik kan je helaas niet meer info geven... te lang geleden dat ik het gebruikt heb.

      Zoek even op het forum naar "tvExplorer" dan zou je verder moeten komen!
        with regards,

        Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

        • 342
        • 10 Posts
        Oke, bedankt voor je reactie, ik ga kijken of ik hier verder mee kom!
        Zodra het me gelukt is zal ik het hier plaatsen.
          • 7455
          • 2,204 Posts
          ik weet niet of je hier al uit bent gekomen maar ik ben net bezig met een camping site waar je ook kan zoeken op van alles en nog wat.
          als je wil weten wat de link is kan ik je het laten zien, vergelijkbaar iets heb ik ook hier gebruikt:
          http://www.caravanking.nl/actueel-aanbod.html

          camping site heeft veel meer opties inclusief de plek op de kaart.
            follow me on twitter: @dimmy01