Skip to content
General Revolution Evolution Add-ons International
Login | Register | MODX.com
MODX Open Source Content Management System, Framework, Platform and More.
Find a Partner | Hosts + SaaS | Jobs | Donate
  • RegisterSign Up with the MODX Community
  • LoginUse Your MODX.com Account
  • MODX Community Forums
  • International
  • Scandanavian
  •  
  • Norsk versjon av Manager#

• 29076
    579

Sylvaticus Reply #1, 3 years ago

Reply
    • Link to this post#1
    Mangler 20 linjer, så er den norske versjonen av 0.9.6.3 manager ferdig. Kommer også til å legge ut andre oversettelser også.

• 29076
    579

Sylvaticus Reply #2, 2 years, 11 months ago

Reply
    • Link to this post#2
    Nå er norsk versjon av manager og instal levert via Jira. De kommer sammen med MODx Evolution.
    Gi gjerne tilbakemelding om det er noe som er feil i oversettelsen eller om det er noe som bør endres.

• 29076
    579

Sylvaticus Reply #3, 1 year, 11 months ago

Reply
    • Link to this post#3
    Er det noen der ute som kunne tenke seg og bli med på en oversettelse av MODx Revolution og MODx Evolution? For de som kjenner til det: Litt som systemet rundt Joomla, men kanskje ikke fullt så organisert. Det er mye å oversette og mye å holde styr på, så det ville vært fint om flere kunne bli med. Det vil da være lettere å få gjort en ordentlig korrektur.

• 3544
    9

blaman Reply #4, 1 year, 9 months ago

Reply
    • Link to this post#4
    Jeg kan bidra på Norsk Revolution. Hvor begynner vi?

• 29076
    579

Sylvaticus Reply #5, 1 year, 9 months ago

Reply
    • Link to this post#5
    Supert!! Et sted å begynne er her: http://modxcms.com/forums/index.php/topic,50565.0/topicseen.html. Og så får vi vel bli enige om hvem som tar hvilke språkfiler, og så kjøre en felles språkkorrigering og feilretting til slutt. Jeg for min del får ikke begynt før i slutten av august/starten av september. Men for å komme i gang kan jeg bli med på felles forberedelser. Jeg skal tenke litt mer til i kveld.

• 3544
    9

blaman Reply #6, 1 year, 9 months ago

Reply
    • Link to this post#6
    Jeg begynte med å ta en titt og endte opp med å gå løs på de svenske filene.
    Hvis du vil kan du se igjennom evt. endre begrep og utføre korrektur på disse når du har anledning.

• 29076
    579

Sylvaticus Reply #7, 1 year, 9 months ago

Reply
    • Link to this post#7
    Supert. Så flott. De svenske filene var min tanke også, kanskje sammen med de danske. Jeg leser gjerne korrektur. Skal nok komme i gang med noen av språkfilene selv også, bare ikke akkurat nå.

Actions

Login to Post

Other Support Options

To file a bug or make a feature request visit our issue tracker, or you can also purchase commercial support.

Love MODX?

If you build sites for a living with MODX or just love using it, why not give back?

Information

Posted in this thread:
Sylvaticus, blaman

Back to Top

MODX Global HQ

1333 N Stemmons Fwy, Ste 110
Dallas, TX 75207
United States

+1 (469) 777-MODX (6639)

The MODX Company

• Contact
  • Media Center
  • Careers at MODX
  • Wall of Fame
  • The MODX Blog

Sponsors

SoftLayer Firehost: Secure Cloud Hosting

Stay Connected

Read our previous email newsletters.

Twitter Facebook Google+ LinkedIn github Feeds

Privacy Policy | Terms of Service | Pixels by AKTA Web Studio© 2005-2012 MODX. All rights reserved. Trademark Policy