• Filmpje uploaden#

• marjon Reply #1, 10 months, 2 weeks ago

Reply
    Weet er iemand hoe je een filmpje van youtube plaatst op de homepage van de site.

Normaal gesproken kun je in plaats van het plaatje de code invoegen. Alleen kan ik het plaatje niet
    terug vinden in de html code? Hoe gek is dat? Zou iemand weten hoe ik heel de html code terug
    kan vinden.

• fourroses666 Reply #2, 10 months, 2 weeks ago

Reply
    Er is een insert media button, (niet de image button) dan kies voor flash en plaats de url van de youtube film in het URL veld.

• marjon Reply #3, 10 months, 2 weeks ago

Reply
    Ik heb die knop er niet bij zitten?? Ik wil hem op de homepage hebben maar onder de kop home en dan create/edit zie ik hem er niet bij staan?
    Beetje vreemd. Of moet ik eerste een nieuwe pagina aan maken die ik later link met de homepage?

wel super dat je zo snel reageert!

• fourroses666 Reply #4, 10 months, 2 weeks ago

Reply
    Heb je deze knop niet?
    Je kun de youtube film gewoon in je content plaatsen.

Tinymce editor voor je content kun je aanpassen door er icoontjes bij of af te halen.
    Ik zet hem altijd zo:

Beheer > Configuratie > Interface & Mogelijkheden > TinyMCE instellingen

Thema:
    aangepast

Aangepaste plugins: style,advimage,advlink,searchreplace,print,contextmenu,paste,table,fullscreen,nonbreaking,xhtmlxtras,visualchars,media

Aangepaste knoppen:
    styleselect,formatselect,separator,sub,sup,separator,bullist,numlist,separator,styleprops,tablecontrols

• marjon Reply #5, 10 months, 2 weeks ago

Reply
    Helaas ga ik hier niet uitkomen ben ik bang want wanneer ik de code in de content zet gaat hij onder de tekst geplaatst worden.
    Het gaat over de site www.decabinconcurrent.nl en ze willen de foto/tekening weg hebben en daar de film in. Nu kan ik nergens de
    foto vinden in het CMS. Daarom kan ik deze niet wissen en veranderen in de film. De foto/tekening staat wel in de ftp onder assets
    maar verder onvindbaar, ik heb de site ook zelf niet gemaakt maar beheer hem dus is het een lastige zaak.

In de html code kan ik de foto/tekening ook niet vinden, dan dat beheers ik wel een beetje.
    Rare zaak dus? Jammer genoeg

• fourroses666 Reply #6, 10 months, 2 weeks ago

Reply
    foto staat via css,
    #introduction {background: url("/assets/images/bg_container_home.png") no-repeat scroll 31.875em 0.75em #88BF5C;}

je kunt het oplossen door een extra <div> te plaatsen in de html met een chunk of tv erin met richtext.